Hop til indhold

Anni i Thisted, sød men ikke en drøm

Featured Replies

Skrevet

Ny pige i Thisted Snedsted Klitmøller Nykøbing

Jeg har lige besøgt Anni, hun er en utroligt smuk, ung, lille og sød Thaipige, men hendes service mangler en del.

Hun er ikke speciel god til massage, og sex er bestemt heller ikke hendes stærke side og man må hverken kysse, slikke eller anden form for berøring overalt på hendes lille smukke krop med dejlige bryster som har fået lidt hjælp.

Skrevet

Kan jeg ikke lige genkende har besøgt hende 2 gange og jeg måtte alt der var ingen problemer 

Træls oplevelse for dig 

• 2 weeks later...
Skrevet
Fisken16 skrev, den 4.7.2023 at 13:54:

Ny pige i Thisted Snedsted Klitmøller Nykøbing

Jeg har lige besøgt Anni, hun er en utroligt smuk, ung, lille og sød Thaipige, men hendes service mangler en del.

Hun er ikke speciel god til massage, og sex er bestemt heller ikke hendes stærke side og man må hverken kysse, slikke eller anden form for berøring overalt på hendes lille smukke krop med dejlige bryster som har fået lidt hjælp.

Samme oplevelse havde jeg desværre også :(

Skrevet

Jeg besøgt hende igår der var ingen problemer overhovedet både kys og slik og masser af berøring 

Har besøgt hende 3 gange nu eneste rigtige turn of er hendes vasken af dilleren ;)

Skrevet
  • Author
Pepsimax 75 skrev, for 12 timer siden:

Jeg besøgt hende igår der var ingen problemer overhovedet både kys og slik og masser af berøring 

Har besøgt hende 3 gange nu eneste rigtige turn of er hendes vasken af dilleren ;)

ja hun bruger mindst 10 vådservietter før hun starter med at sutte

Skrevet

Hej hun ser jo smuk ud. Når jeg skriver sms får jeg hurtigt svare på Dansk og med de samme priser som i Snedsted udenfor Thisted. Hvordan hænger det sammen, pigen snakker næppe Dansk:-)

jmk

Skrevet
  • Author
Jmk skrev, for 20 timer siden:

Hej hun ser jo smuk ud. Når jeg skriver sms får jeg hurtigt svare på Dansk og med de samme priser som i Snedsted udenfor Thisted. Hvordan hænger det sammen, pigen snakker næppe Dansk:-)

jmk

Måske hun får hjælp af Tida som taler lidt dansk, og de deler jo adresse. https://annoncelight.dk/showad/295801

Jeg tror ikke de har noget med Snedsted at gøre.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.