Hop til indhold

Recommended Posts

Jernet skrev, for 16 timer siden:

Tak for det. 

Linket var ellers aktiv da jeg satte det ind. Hun må have lavet en ny. 

Skal jeg eller gør du det #Jernet ; tager en for holdet!

Del dette indlæg

Link til indlæg
goodfuck skrev, for 7 timer siden:

Skal jeg eller gør du det #Jernet ; tager en for holdet!

Gør du bare det, jeg når det ikke i denne uge. 

Fedt hvis du laver en anmeldelse. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Da jeg ikke har fået en eneste respons på mit andet opslag - Hvem - Horsens - og jeg får lidt tid i denne by idag, ja så kunne det da godt være jeg lige smutter forbi Soda og får læst ryggen ;-)B)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg besøgte hende da hun stadigvæk var i Horsens. Tog afsted efter jeg var vendt hjem fra min ferie. Det er vel 2-3 uger siden nu.

Hendes engelske er ikke godt, havde svært med at kommunikere med hende, men hun spurgte også om jeg var dansk, ja på papir blev der svaret. Så måske derfor hun var mere tilbageholdende og vores kommunikation/kemi ikke var det bedste da jeg mødtes med hende.

Alt i alt vender jeg ikke tilbage for et genbesøg hos hende. Der var ikke rigtig noget specielt ved det. Hun gjorde sit i sengen, men så heller ikke mere.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jag besökte Soda igår och blev väldigt överraskad över vilken bra service jag fick av henne.Hon tog emot mig i sin lägenhet och hon började med massage som sedan övergick till Sex i en halvtimme och vi prövade alla olika ställningar ;).Hon vet verkligen hur man ska please en man på ett bra sätt ,och jag kommer gärna igen!

jag va väldigt nöjd efter mitt besök :)

Kan handla om Kemin också och vi hade verkligen bra Kemi!!

Hälsningar ML

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hun ser da virkelig godt ud på billederne, hvis ikke der er flere der har været forbi herinde fra - så kunne det da godt ske at man skulle udnytte tiden man alligevel er i byen :D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...