Jernet 895 Skrevet 4. Juli, 2023 Ny pige i Horsens. https://annoncelight.dk/showad/376809 Er der nogen der har besøgt hende og kan fortælle lidt om ægtheden af billederne og hendes service, samt stedet? Bad joke: skulle man kede sig når man tager hende bagfra, kan man jo altid læse tegneserierne på hendes ryg Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
goodfuck 63 Skrevet 5. Juli, 2023 Nu med link der er korrekt: https://annoncelight.dk/showad/378083 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernet 895 Skrevet 6. Juli, 2023 goodfuck skrev, for 21 timer siden: Nu med link der er korrekt: https://annoncelight.dk/showad/378083 Tak for det. Linket var ellers aktiv da jeg satte det ind. Hun må have lavet en ny. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
goodfuck 63 Skrevet 6. Juli, 2023 Jernet skrev, for 16 timer siden: Tak for det. Linket var ellers aktiv da jeg satte det ind. Hun må have lavet en ny. Skal jeg eller gør du det #Jernet ; tager en for holdet! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernet 895 Skrevet 7. Juli, 2023 goodfuck skrev, for 7 timer siden: Skal jeg eller gør du det #Jernet ; tager en for holdet! Gør du bare det, jeg når det ikke i denne uge. Fedt hvis du laver en anmeldelse. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
goodfuck 63 Skrevet 7. Juli, 2023 Da jeg ikke har fået en eneste respons på mit andet opslag - Hvem - Horsens - og jeg får lidt tid i denne by idag, ja så kunne det da godt være jeg lige smutter forbi Soda og får læst ryggen 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nyx 4 Skrevet 21. Juli, 2023 Nogen der har fået besøgt hende? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kingo40 180 Skrevet 5. August, 2023 er der ingen der har været der endnu hun er nu i kolding Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lert 12 Skrevet 5. August, 2023 Jeg besøgte hende da hun stadigvæk var i Horsens. Tog afsted efter jeg var vendt hjem fra min ferie. Det er vel 2-3 uger siden nu. Hendes engelske er ikke godt, havde svært med at kommunikere med hende, men hun spurgte også om jeg var dansk, ja på papir blev der svaret. Så måske derfor hun var mere tilbageholdende og vores kommunikation/kemi ikke var det bedste da jeg mødtes med hende. Alt i alt vender jeg ikke tilbage for et genbesøg hos hende. Der var ikke rigtig noget specielt ved det. Hun gjorde sit i sengen, men så heller ikke mere. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lM90 0 Skrevet 6. August, 2023 Jag besökte Soda igår och blev väldigt överraskad över vilken bra service jag fick av henne.Hon tog emot mig i sin lägenhet och hon började med massage som sedan övergick till Sex i en halvtimme och vi prövade alla olika ställningar ;).Hon vet verkligen hur man ska please en man på ett bra sätt ,och jag kommer gärna igen! jag va väldigt nöjd efter mitt besök :) Kan handla om Kemin också och vi hade verkligen bra Kemi!! Hälsningar ML Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DonOdense 40 Skrevet 9. August, 2023 Hun ser da virkelig godt ud på billederne, hvis ikke der er flere der har været forbi herinde fra - så kunne det da godt ske at man skulle udnytte tiden man alligevel er i byen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg