Hop til indhold

Golden shower før eller efter sex?

Featured Replies

Skrevet

God aften til jer her på Eroguide.

Denne tråd henvender sig nok til mindretallet men nu vil jeg prøver alligevel :) .

Jeg vil lige starte med at sige at Golden shower(mig som modtager) er for mig en meget vigtig del når jeg besøger de søde piger ud i det danske land.

I mit eget tilfælde fortrækker jeg deres gyldne dråber før selve sex delen da jeg bliver top liderlig af det og den liderlighed tager jeg så med ind i selv sex delen.

Tanken har også strejfe om pigerne heller vil det ene eller det andet.?

Hvad med jer mine dejlige medmennesker hvad er jeres præferencer før,under eller efter sex?

/MKhouse

Redigeret af MKhouse

Skrevet

Golden shover fortrækker jeg i mellem sex  eller lige efter 

Skrevet

Min egen endnu ikke udlevede fantasi er golden shower til hende. Helt specifikt at jeg kommer på hendes ansigt og vasker hende ren bagefter. Jeg har faktisk mødt en pige, som var frisk på ideen, men tiden løb fra os, så vi nåede det aldrig, og jeg har desværre ikke mødt hende siden. Twistet i den sammenhæng var, at det var med video, så selv om golden shower var efter, ville jeg kunne opleve det igen og igen.

Jeg kan sagtens se ideen i at golden shower til dig skal være i starten. Er man sammen med en squirter er det også mest ophidsende hvis det sker inden man selv kommer.

Redigeret af yrghh

Skrevet
  • Author
kad skrev, for 6 minutter siden:

Golden shover fortrækker jeg i mellem sex  eller lige efter 

Mellem sex det er også meget lækkert hvis altså det ikke kræver den store omflytning :)

yrghh skrev, for 9 minutter siden:

Min egen endnu ikke udlevede fantasi er golden shower til hende. Helt specifikt at jeg kommer på hendes ansigt og vasker hende ren bagefter. Jeg har faktisk mødt en pige, som var frisk på ideen, men tiden løb fra os, så vi nåede det aldrig, og jeg har desværre ikke mødt hende siden. Twistet i den sammenhæng var, at det var med video, så selv om golden shower var efter, ville jeg kunne opleve det igen og igen.

Jeg kan sagtens se ideen i at golden shower til dig skal være i starten. Er sammen med en squirter er det også mest ophidsende hvis det sker inden man selv kommer.

Det lyder dælme også som en kanon fræk fantasi +video ville gøre det helt raket :) jeg drømmer selv lidt om at prøve med to piger på en gang hvor man får fyldt munden 50/50 af begge piger så man smager på samme tid. Jeg vil også helst før da det forstærker min udløsning en hel del: :)

Skrevet

aner intet om golden shower da jeg ikke har prøvet det . men tænker det indebære at pigen indtager store mængder vand inden forløbet .

kan ikke forestille mig det føles godt for hende at have sex med en tsunami i maven

Skrevet

Golden shower kan være rigtig frækt og personligt foretrækker jeg det før/under sex. 

Skrevet
  • Author
AgentLeman skrev, for 3 timer siden:

men tænker det indebære at pigen indtager store mængder vand inden forløbet

eller lige snupper ½L cole imens du er på besøg (er prøvet før) og er ikke at fortrække!

Skrevet

Når jeg først er kommet, så mister jeg omgående enhver lyst til tis, spyt eller andre kropsvæsker. Så det skal helt klart være før jeg kommer.

Skrevet

Helt klart som velkomstdrink. Så kan man også tage bad sammen før sexen.

Skrevet

Kan vi få et par anbefalinger til GP der giver golden shower ? :)

Skrevet
AgentLeman skrev, den 4.7.2023 at 07:43:

kan ikke forestille mig det føles godt for hende at have sex med en tsunami i maven

Præcis. Desuden er det ret belastende for blæren…. I min butik foregår det inden andre aktiviteter; for begyndere (og dem der vil ha det andre steder end i munden) på badeværelset og for de hardcore, der drikker alt fra hanen, i sengen med vådliggerlagen under. 

Skrevet

Før, under, efter... Det kommer jo an på ønsker og lyst. Personligt spiller det ikke den store rolle for mig ifht hvornår i seancen at Golden shower elementet kommer i spil, så længe man aftaler ønskerne inden bookingen starter, så man praktisk lige kan få dækket af på seng, gulv osv. ;)

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.