Hop til indhold

Himmerland, thai eller andet godt

Featured Replies

Skrevet

Jeg og et par gutter har købt billetter til golf I Himmerland i denne uge, - vi har lejet et hus tæt på golfbanen. Men der skal også være plads til andet end golf, så derfor håber vi på hjælp til hvor der i området er muligt at få thaimassage af en ung thaipige. Om det er klinik eller privat diskret gør ingen forskel.

Skrevet

Det er desværre meget sparsomt med glædes muligheder i dette område. I kan til tider ramme ind at finde en thai i skarp salling ( Se announcelight ) og ellers hedder det Aalborg.

Skrevet

Der har været thai klinik i Aars engang. Jeg tror den er lukket

Skrevet
Bubsi skrev, for 2 timer siden:

Jeg og et par gutter har købt billetter til golf I Himmerland i denne uge, - vi har lejet et hus tæt på golfbanen. Men der skal også være plads til andet end golf, så derfor håber vi på hjælp til hvor der i området er muligt at få thaimassage af en ung thaipige. Om det er klinik eller privat diskret gør ingen forskel.

https://annoncelight.dk/showad/341669

Der er nogle få stykker i området, prøv og se Annoncelight under Nordjylland , og nogle gange har Fotosusan været i Gatten

held og Lykke til jer

Skrevet
  • Author

Hvad med Hobro og Bjerringbro, er der noget godt thaimassage?  Er lidt i tvivl om Bjerringbro er lukket.

Skrevet

Gutter i skriver bare så kan et par søde thai piger fra Odense besøge jer heheh

Skrevet
  • Author

Jamen Friskfyr12 - du sender da bare en taxi til himmerland,  med 3 frække unge piger fra Odense  :D

Skrevet
Bubsi skrev, den 4.7.2023 at 17:29:

Hvad med Hobro og Bjerringbro, er der noget godt thaimassage?  Er lidt i tvivl om Bjerringbro er lukket.

Bjerringbro er lukket 

Skrevet
Bubsi skrev, den 4.7.2023 at 17:29:

Kør til Hobro og gå en tur i gågaden, så finder du Amara Thai Massage. Der er en lille petit ung pige (30-35) som også er god til massage...

Mvh.

Skrevet
Bubsi skrev, den 3.7.2023 at 19:34:

Det er er da en  del  prøv at  søge på thai massage i Hobro  Års  omr, herinde vis Annonce light.dk der er da en  del eller helt   i til Aalborg der er  noget   længere  held  med det thai er lækkert

Skrevet
olsen40 skrev, for 2 timer siden:

Her er pigen du møder..      https://annoncelight.dk/showad/295328

Mvh.

Hun ser pænere ud i virkeligheden. Jeg fik i hvert fald en god massage af en sprød petit thai slut 20'erne. Jeg var i hvert fald positivt overrasket over udseende også i Hobro.

Skrevet
olsen40 skrev, den 5.7.2023 at 18:30:

Kør til Hobro og gå en tur i gågaden, så finder du Amara Thai Massage. Der er en lille petit ung pige (30-35) som også er god til massage...

Mvh.

Hvordan er prislejet for hendes ekstra ydelser og ved du om hun også kysser?

Pft Samba 

Redigeret af Samba

Skrevet
Samba skrev, for 4 timer siden:

Hvordan er prislejet for hendes ekstra ydelser og ved du om hun også kysser?

Pft Samba 

Se venligst ovenstående link, kys ved jeg ikke men smuk, lille og petit er hun.

Der er åben i dag søndag.            Mvh.

Skrevet

Den unge pige er helt klart slank og velskabt, og med makeup ser hun også rimeligt godt ud, men under ingen omstændigheder er billederne i annoncen af hende! OK massage (men nok ikke lige grunden til at besøge stedet). Men det var lidt som om at det mere var massagen hun var interesseret i at give, og ikke det frække (har jeg tænkt over efterfølgende). Pirring: naaaa. BJ ret hurtigt overstået, og med 8 minutter igen, kommer beskeden: der er 5 minutter tilbage... 

Det virker ikke til at hun har lyst til at man røre hende, hvilket jeg ellers godt kunne have brugt noget af massage tiden på i stedet, da jeg syntes hun er velskabt. 

GFE: NEJ!!!

Kys: nej

Priser: Ganske rimelig priser for midt-/øst-jylland.

Jeg har dog set dem som er mere petit end Anne, som hun åbenbart kaldes i annoncen, men meget slank og velskabt pige.

Jeg håber at tråd starter "Bubsi" fik både set noget golf og fik "luftet jernet", hvilket jo altid vil være godt at høre lidt om ;-)

Skrevet

https://annoncelight.dk/showad/316529
Der er damen her, som jeg har besøgt fra tid til anden. Hun bor langt ude i skoven ved Ulstrup tæt på Bjerringbro.

Hun er sød og med på lidt af hvert. Hun gi’r bla. et ret godt handjob.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.