Hyggefyr26 13 Skrevet 3. Juli, 2023 Hej Alle Jeg Besøgte Mathilde i Tureby idag jeg blev lukket ind i lille Sommerhus (hyggeligt sted) pigen bag døren var faktisk flot pige meget lidt forskel fra billederne men ikke stort forskel jeg bestilte 45 minutter vi startede bildt ud med at pille hinaden og snakke frækt og så begyndte showet men jeg var selv ude om at jeg ikke kunne holde mig igang (selvforskyldt) men jeg nød hendes selskab 100% så jeg kommer igen hos hende! er sikker på at den næste gang er Sexdelen meget bedre hvis jeg skal rate 1-10 Kvinden 10 hun har de former som jeg kan godt lide. Stedet 8 af den simple årsag hvor fanden skulle jeg parkere min bil for jeg kunne ikke finde ud af i starten. Hygge 10er for mig mvh Hyggefyr. Pigernes Link https://annoncelight.dk/showad/366090 Mathilde https://annoncelight.dk/showad/376609 Isabella Pas på de 2 piger så vil de være på adressen eller området længe. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Charlie2022 67 Skrevet 3. Juli, 2023 (edited) Er det ikke samme person?? de virker meget som “tvillinger” Redigeret 3. Juli, 2023 af Charlie2022 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Fornicator Skrevet 5. Juli, 2023 Jeg kan se at Isabella skrive at hun er dansk men der står ikke noget om Mathilde. Er hun en dansk kvinde? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Koege30 61 Skrevet 6. Juli, 2023 Charlie2022 skrev, den 3.7.2023 at 20:51: Er det ikke samme person?? de virker meget som “tvillinger” Jeg har besøgt Isabella for nylig, så burde overveje Mathilde så jeg kunne svare på dit spørgsmål Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Charlie2022 67 Skrevet 7. Juli, 2023 Koege30 skrev, den 6.7.2023 at 08:54: Jeg har besøgt Isabella for nylig, så burde overveje Mathilde så jeg kunne svare på dit spørgsmål Super jeg har besøgt Mathilde ved en tidligere lejlighed så burde jeg overveje Isabella, så kan vi udveksle erfaringer? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Milner 634 Skrevet 20. Juli, 2023 Kommer jeres erfarings udveksling Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg