Hop til indhold

Gammeldags endefuld

Featured Replies

Skrevet

Er der nogen af jer der kender til en voksen kvinde helst i odense eller på fyn som kan give en god gammeldags endefuld overknæet. Gerne et lille rollespil men ingen sex.

Syntes jeg har ledt internettet tyndt for at finde den rette men uden held. Det er vigtigt at det er en “hjemmelig” atmosfære, ingen lak, læder, kors, etc. 
Har selvfølgelig set både på Villabella, club walk the dog, etc. men de tiltaler ikke lige mig da det bliver for dungeon. 

Så altså en endefuld i hjemmelige omgivelser af en moderlig/tante kvinde i hendes bedste alder.

J

Skrevet
grøn skrev, for 2 timer siden:

Er der nogen af jer der kender til en voksen kvinde helst i odense eller på fyn som kan give en god gammeldags endefuld overknæet. Gerne et lille rollespil men ingen sex.

Syntes jeg har ledt internettet tyndt for at finde den rette men uden held. Det er vigtigt at det er en “hjemmelig” atmosfære, ingen lak, læder, kors, etc. 
Har selvfølgelig set både på Villabella, club walk the dog, etc. men de tiltaler ikke lige mig da det bliver for dungeon. 

Så altså en endefuld i hjemmelige omgivelser af en moderlig/tante kvinde i hendes bedste alder.

J

Du er velkommen hos mig - privat - i Nyborg 

• 3 weeks later...
Skrevet
  • Author

Det vil jeg glæde mig til at gøre :)

• 4 weeks later...
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.