Hop til indhold

Leder efter Chanelsafir i skjern

Featured Replies

Skrevet

Som overskriften siger.

Hører gode ting om hende og kunne godt tænke mig et visit. Nogle der ved hvor hun hører til?

Kan ikke skrive til hende da min kone vil kunne se på regningen at jeg skriver. Overvejede derfor at kontakte hende personlig for at aftale et møde ved hende.

Nogle som kan være behjælpelig

Redigeret af torbens
Glemte noget

Skrevet

Medmindre hendes koncept tillader mænd til døren, kan du ikke bare troppe op. Anskaf en bollofon.

Skrevet
torbens skrev, for 11 minutter siden:

Overvejede derfor at kontakte hende personlig for at aftale et møde ved hende.

Som Liv siger så er dette generelt set som et no-go at møde op uden aftale, medmindre hun specifik annoncere med det.

Hvis du er nervøs for mobilregningen, så køb et taletidskort på tanken og brug dette til at skrive fra. Det kan være nemmere at bortforklare hvorfor du har brugt 100kr på Cirkel K.

Skrevet

Ja hun bor i Skjern, tror du din kone vil tjekke regningen ? 

Skrevet
torbens skrev, for 5 timer siden:

Hører gode ting om hende og kunne godt tænke mig et visit. Nogle der ved hvor hun hører til?

Kan ikke skrive til hende da min kone vil kunne se på regningen at jeg skriver. Overvejede derfor at kontakte hende personlig for at aftale et møde ved hende.

Arhh, mon dog...

Hvis du har brugt et halvt år på at spare op af dine lommepenge til en gang massage, kan du nok vente en uge mere, og få råd til et lille taletidskort også.

P.s. Dit opslag lugter af lusk

Skrevet
Pinkman skrev, for 56 minutter siden:

P.s. Dit opslag lugter af lusk

Enig, kæreste eller en afvist / nysgerrig / andet sexkøber….

Skrevet
Liv skrev, for 20 minutter siden:

Enig, kæreste eller en afvist / nysgerrig / andet sexkøber….

Helt enig her med Liv og Pinkman. Det virker som om, at det er konen, som mistænker sin mand. 

Desuden hvis din “kone” er så ekstrem kontrollerende, hvordan kan du så anvende et site som Eroguide? Det burde hun da tjekke.

Hvis du vil vide, hvor hun holder til, så skriv en besked og spørg efter adressen.

Skrevet
udinaturen skrev, for 41 minutter siden:

Desuden hvis din “kone” er så ekstrem kontrollerende, hvordan kan du så anvende et site som Eroguide? Det burde hun da tjekke.

Det er noget nemmere at skjule sin browserhistorik end en specificeret regning fra et teleselskab.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.