Hop til indhold

Dejlige Diana i Holsted

Featured Replies

Skrevet

Jeg besøgte dejlige og skønne Diana i Holsted, og det var mit første besøg både hos hende og i Holsted, men ikke mit sidste

Sikke da en dejlig kvinde, hun er efter min mening meget smukkere i virkeligheden end hendes billeder

Hun er meget velplejet, men smukke kunsterisk lakerede finger- og tånegle, og til jer der har en lille fodfetish, er hendes fødder og tæer virkelig velplejede, smukke og sexede :-)

og er både venlig, sød og imødekommende, og meget smilende, taler fint engelsk, bestilte en halv time, og kan anbefale at slikke hende,

hun er både velsmagende, velduftende, har en blød og lækker glat mis og reagerer fantastisk på stimuleringen, der er ingen tvivl om hun nyder det

og så giver hun et fantastisk blow, hvor hun kommer dybt ligesom bollerne også får en grundig tur

Glæder mig til at besøge hende igen https://annoncelight.dk/showad/281646

Redigeret af Hyggeonkel
stavefejl

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.