Hop til indhold
Guest stiffy

Amber kolding

Recommended Posts

Guest stiffy

Fik langt om længe lavet en aftale med https://annoncelight.dk/showad/364670

Det er ikke hende på billederne og jeg troede til først jeg var gået forkert, men tog chancen alligevel (ved godt at det er modelbilleder). Hun er lyshåret og slank, lidt ældre end hende på billederne, men det gik faktisk rigtig fint.

Hun er med på det meste, så vi startede med stående megafransk med hende på knæ på en pude. Lidt facefuck men ikke dybt. Jeg kommer meget så hun var næsten ved at brække sig da jeg kom. Efter aftørring af både hende, gulvet og mine ben slikkede jeg hende. Har ikke tal på hvor mange gange hun kom.

Derefter sex i forskellige stillinger. Hun er ikke bange for stillinger så benene op på mine skuldre og igang. Derefter lidt doggy og så ske stilling hvor hun også kom og jeg kom også da jeg ikke kan så længe.

Hun var flink at snakke med og kan tage jokes. Hun er helt fair med tid og priser, hun tilbyder ikke anal medmindre man har en lille en og vil betale en ekstrem høj pris, hvilket nok betyder et nej. Penge er ikke alt. Hun siger hun tager hjem nu her.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...