Hop til indhold

Recommended Posts

JENNY MATURE

https://annoncelight.dk/showad/370688 

Jeg tog en for holdet og for dig.... Det skulle jeg set i bak spejlet IKKE have gjort!

Men nu kan jeg da give jer en anmeldelse :-) SÅ noget godt har jeg da fået ud af det.

1) Hun SNYDER voldsomt med tiden.  Det er jo første negative ting. SÅ meget at jeg må advare jer mod hende!

Jeg havde købt en time - og da hun første gang siger Ja - Okay - så man ved at nu er hun færdig ( og jeg vidste med min tidsfornemmelse at der var IKKE gået en time)

Så jeg spørger hende:  Er der allerede gået en time ( For at give hende chancen for at at komme til fornuft og give mig mere massage - bedre at give hende en chance end at bliver sur.

Og hun siger JA det er der - efter hun lige har kigget på klokken på tlf......

Så siger jeg - arh nok ikke helt - lige lidt mere massage her - ( på hovedet hvor jeg ikke havde fået noget)Og så får jeg også lige mere der - og da hun så ville stoppe vender jeg nakken til som hun også mangler - og en anelse massage fik jeg også der.

OG PÅ TRODS af at jeg så lokkede mere tid ud af hende - så blev det KUN til  knap 40 min! 

2/3 af tiden. DET ER BARE IKKE OK -  og hvis ikke jeg havde presset hende -så havde det jo kun været  30-35  min

Og den massage jeg så fik - ja prangende var det ikke - men OK sådan middel af det man får på alm thai sted.  Det var på ingen måde godt - men havde jeg fået en time havde jeg ikke klaget - men bare tænkt - her skal man ikke komme for massagen!

Og når man så kun får 2/3 af tiden ( og hvis jeg ikke havde sagt noget og presset så havde jeg jo reelt kun fået halvdelen af tiden.

DET ER BARE IKKE I ORDEN!

Brødre,  SÅ ER I ADVARET

Rummet - ok stort og ok pænt kld rum - men hvor der lugtede meget af røg

Venlig hilsen

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det lugter af røg fordi hun ryger en del, og hvis hun er for doven til at gå ud eller står i døren og ryger, så kommer det ind i rummet. Hvilket kan være ubehageligt eller problem for nogen. Problemet med tiden tror jeg du har været uheldig, for der kan det svinge meget efter humør or andre ting, men ja ikke den bedste oplevelse du har haft. Der er 2 andre i huset jeg havde valgt var det mig. Men tak for anmeldelsen 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...