Hop til indhold
28cm-fatcock

Latina Saray(Sandy) 25 år - Brenderup

Recommended Posts

 

Har skrevet en lille anmeldelse af Sandy. Det er den eneste, der kommer frem, når man søger på 358475, så ved ikke om der er andre af hende.

Har kun positive ting at sige om hende. Jeg ville gerne besøge flere piger der er mørke i huden, men udvalget er ikke stort, så vil helt sikkert gerne besøge hende igen. Hun syntes at nyde at blive slikket bagfra, hun har en dejlig fisse og numse.

Da jeg så hende, var hun som på de 3 sidste billeder på hendes annoncelight.
 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
GBlover skrev, for 6 minutter siden:

Har kun positive ting at sige om hende

1000 tak for denne info....lyder godt. Vil du mene alderen på 25 år passer?..ha..ha..synes faktisk også hun er mest struttende og lækker på de sidste 3 fotos:rolleyes:...mums en numse og sikke en figur!!

Redigeret af 28cm-fatcock

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har også været hos hende, men kan sært nok ikke finde min egen anmeldelse eller kommentar. Jeg tror ellers nok jeg skrev noget - elelr gør jeg det nu: Jo, det er hende på billederne og hendes service er ikke uden evner - men på en-eller-anden-måde var hun alligevel ikke så lækker som jeg troede, og jeg var der kun een gang og kommer heller ikke igen. Nok noget med kemi,  typer eller stedet, for hun var egentlig sød nok. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...