Hop til indhold

Recommended Posts

Hello, I am sorry if you didn’t like the experience, but every person is different, and sometimes there is no conection! I think it is a little unfair to leave a review like this, without giving some arguments and more details, but I respect your opinion. I don’t remember who you are, so I can’t say much. I like what I do, I am always nice with people that are nice and respectful and I never had any complainments :) And about the place, “the sofa” you said it is actually bigger than a normal bed 

Del dette indlæg

Link til indlæg
User2002 skrev, for 57 minutter siden:

Hello, I am sorry if you didn’t like the experience, but every person is different, and sometimes there is no conection! I think it is a little unfair to leave a review like this, without giving some arguments and more details, but I respect your opinion. I don’t remember who you are, so I can’t say much. I like what I do, I am always nice with people that are nice and respectful and I never had any complainments :) And about the place, “the sofa” you said it is actually bigger than a normal bed 

Of course is the review fair .

The problem sometimes with you girl is Money Talks ! And the focus is only the money ,

maybe you like what you are doing ore maybe not .

If you have a bad day , ore I you don’t have the connections with the person in front of you , then be fair  ! , give the man the money back and say - I’m not up to this today , sorry I can’t have fun with you today, that would be fair ..  But no no the connection with the cash Is never a problem…

Think about that before you get upset about a bad review on EroGuide .. 

Redigeret af EddieM

Del dette indlæg

Link til indlæg

9/10 herfra. 

Kan sagtens forstå manglende kemi kan være et problem. Det har jeg selv prøvet men ser det som en del af risikoen. 

Anmeldelsen er fin, hvis der kun er negativ feedback kan læseren selv vurdere. 

Som nævnt havde jeg en god oplevelse og 9/10 herfra. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
EddieM skrev, for 8 timer siden:

Of course is the review fair .

The problem sometimes with you girl is Money Talks ! And the focus is only the money ,

maybe you like what you are doing ore maybe not .

If you have a bad day , ore I you don’t have the connections with the person in front of you , then be fair  ! , give the man the money back and say - I’m not up to this today , sorry I can’t have fun with you today, that would be fair ..  But no no the connection with the cash Is never a problem…

Think about that before you get upset about a bad review on EroGuide .. 

Hello! If you read carrefully what I said, you will see that I didn t say the review is not fair, I even said that I respect that! :) And please don’t generalise that all the girls are only after money, just to make me look bad. It is completly right what tou said about “ the bad day” or “lack of conection” . I have done that multiple times, I am not forcing myself to stay with someone I dont like just for money and trust I have my days off, so you won’t meet me in a “bad day” , but you also have this option, if you don’t like me when you see me, or you don’t feel good, you are free to go, nobody is keeping you by force :))  

I will never be upset for somebody’s opinion, just I gave an respectful answer :) 

Wish you all good :) ! 

Del dette indlæg

Link til indlæg
User2002 skrev, for 2 timer siden:

Hello! If you read carrefully what I said, you will see that I didn t say the review is not fair, I even said that I respect that! :) And please don’t generalise that all the girls are only after money, just to make me look bad. It is completly right what tou said about “ the bad day” or “lack of conection” . I have done that multiple times, I am not forcing myself to stay with someone I dont like just for money and trust I have my days off, so you won’t meet me in a “bad day” , but you also have this option, if you don’t like me when you see me, or you don’t feel good, you are free to go, nobody is keeping you by force :))  

I will never be upset for somebody’s opinion, just I gave an respectful answer :) 

Wish you all good :) ! 

Why should I make you look bad .. It is total Oki to not have connection with the person you spending time in bed with .. My point is be fair , and let the person know * I can’t do this * because of that ore that .. Return the payment . I think the respect will be high if you did that , and then there wouldn’t be at bad review.. 

I don’t know you ,that’s why I can’t say nothing bad about you ..

Wish you a ☀️ day 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Selvfølgelig er det fair at Alisa gerne vil vide hvad og hvorfor det af TS var en dårlig oplevelse. Og efter min mening er det ok at kemi kan adskille den gode oplevelse fra den dårlige. Selvfølgelig skal Alisa ikke sige "jeg er ikke oplagt, eller jeg synes ikke om dig" da det måske er lige meget for kunden hvad hun føler.

Hun stiller op - leverer det som kunden kom for. 

Jeg synes at kemi er er stor faktor og jo samtidig også det der får os til at beskrive oplevelser som dårlige. Vi er jo også begejstret når Alisa eller de andre brænder igennem og indlever sig og giver sig langt ud over det som vi betaler for. Det er denne ting der gør oplevelserne menneskelige og ikke "Kun" noget vi betaler for. DE kunne jo bare lade være - men så får vi ikke nogen chancer for at få oplevelserne. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg synes, at man også skal være fair overfor Alisa, når hun forsvarer sine ydelser uden at kunne huske kunden - så er det også svært at vide hvad man skulle have gjort forkert efter kundens smag

Jeg har efterhånden besøgt Alisa 3 gange i Ålborg

For det første skal hun have stor ros for at det er 100 pct hende på billederne, ung, slank, med små lækre bryster, glatbarberet og endda med ansigt uden sløring, så man får hvad man ser -  hvilken befrielse i forhold til alle de andre fake

Jeg har altid blevet mødt med et smil og følt mig velkommen i hendes seng og har altid fået det vi har aftalt, til min fulde tilfredsstillelse, så klar til genbesøg 

Del dette indlæg

Link til indlæg

"Hun stiller op - leverer det som kunden kom for."

Det gør hun jo netop ikke, hvis kunden og hun havde aftalt indlevende og passioneret sex. 

Kritikken går ikke på kvinden som person, men på hendes forretningsførelse. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Peterxxxxxxxxxxxxx skrev, for 10 timer siden:

"Hun stiller op - leverer det som kunden kom for."

Det gør hun jo netop ikke, hvis kunden og hun havde aftalt indlevende og passioneret sex. 

Kritikken går ikke på kvinden som person, men på hendes forretningsførelse. 

Nu ved du jo netop ikke ud fra TS sparsomme tekst hvad de to har aftalt. 
Når jeg skrev ovennævnte ved jeg heller ikke hvad de to har aftalt. 
Jeg ytrede udelukkende ud fra at en GP stiller op og udfører det som de tilbyder generelt, i stedet for at afvise og annullere som var den kommentar jeg svarede på. :biggrin:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Besøgte hende sidste sommer. Hun insisterede på jeg skulle have kondom på uden at have trukket forhuden tilbage! Det var absolut ikke behageligt, faktisk ubehageligt. Hvem gør sådan noget? Har aldrig nogensinde overvejet at besøge hende igen. I mellemtiden er hun begyndt at annoncerere hun er party girl, det lyder ikke sundt. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nikolaj80 skrev, 1 time siden:

Besøgte hende sidste sommer. Hun insisterede på jeg skulle have kondom på uden at have trukket forhuden tilbage! Det var absolut ikke behageligt, faktisk ubehageligt. Hvem gør sådan noget? Har aldrig nogensinde overvejet at besøge hende igen. I mellemtiden er hun begyndt at annoncerere hun er party girl, det lyder ikke sundt. 

I never insisted on that, why would I do that? :))) And the fact that I am “party girl” it doesn’t affect you :))) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Klinge skrev, for 14 timer siden:

Jeg synes, at man også skal være fair overfor Alisa, når hun forsvarer sine ydelser uden at kunne huske kunden - så er det også svært at vide hvad man skulle have gjort forkert efter kundens smag

Jeg har efterhånden besøgt Alisa 3 gange i Ålborg

For det første skal hun have stor ros for at det er 100 pct hende på billederne, ung, slank, med små lækre bryster, glatbarberet og endda med ansigt uden sløring, så man får hvad man ser -  hvilken befrielse i forhold til alle de andre fake

Jeg har altid blevet mødt med et smil og følt mig velkommen i hendes seng og har altid fået det vi har aftalt, til min fulde tilfredsstillelse, så klar til genbesøg 

Thank you, you are welcomed to come anytime 

kisses :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
dbking123 skrev, den 1.7.2023 at 09:44:

https://annoncelight.dk/showad/368708

Var forbi hende her i Aalborg C, det er hende på billederne.

Hun nød det slet ikke.. træls oplevelse

pige 5/10

sex 1/10

sted 5/10 (en sofa i stuen)

Jeg besøgte hende for et år siden og det var samme oplevelse jeg havde... Man får bare lyst til at gå ud 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...