Denstoreokse 74 Skrevet 30. Juni, 2023 Hende har jeg været forbi 2 gange nu. Det er ikke blot massage I får. Det er hele pakken. Hun er super sød og snaksagelig. Flot petite krop og store babser. Jeg betalte 1400kr for 60 min, men tror faktisk at jeg var der 90 min. Hun tænker ikke på tiden. Begge gange startede med en god massage. Efterfølgende kælede vi lidt, og kyssede med tungen. Jeg slikkede hende og gjorde hende så liderlig. Hun gav et blowjob uden kondom. Og derefter kneppede jeg hende i flere forskellige stillinger. Hun kan varmt anbefales! Og gentagelse fra min side sker fortsat. Første gang jeg besøgte hende, var hun alene. Anden gang var der også en anden pige som åbnede døren. Her fortalte jeg pigen at jeg gerne ville have Janni. Så pas på hende og være flink mod hende, for hun er hammer lækker og sød. https://annoncelight.dk/showad/327708 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest test22 Skrevet 30. Juni, 2023 Hvor holder hun til henne? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Vendelboen 795 Skrevet 30. Juni, 2023 test22 skrev, for 57 minutter siden: Hvor holder hun til henne? Tønder måske ?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sydjysk Grisling 19 Skrevet 1. Juli, 2023 Denstoreokse skrev, for 12 timer siden: Hun er den gang var der også en anden pige som åbnede døren. Her fortalte jeg pigen at jeg gerne ville have Janni. Hvem er den anden pige ? Kan sende mig pm Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
F-jernet 191 Skrevet 1. Juli, 2023 Sydjysk Grisling skrev, for 15 minutter siden: Hvem er den anden pige ? Kan sende mig pm me too Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Denstoreokse 74 Skrevet 3. Juli, 2023 (edited) F-jernet skrev, den 1.7.2023 at 06:34: me too Ingen anelse hvem den anden pige var, desværre. Men hun var knap så lækker synes jeg. Altså hun så sød nok ud. Men jeg var mere til Janni Redigeret 3. Juli, 2023 af Denstoreokse Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
F-jernet 191 Skrevet 3. Juli, 2023 havde hun store eller små bryster ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hard1 7 Skrevet 18. Marts Denstoreokse skrev, den 30.6.2023 at 17:55: Hende har jeg været forbi 2 gange nu. Det er ikke blot massage I får. Det er hele pakken. Hun er super sød og snaksagelig. Flot petite krop og store babser. Jeg betalte 1400kr for 60 min, men tror faktisk at jeg var der 90 min. Hun tænker ikke på tiden. Begge gange startede med en god massage. Efterfølgende kælede vi lidt, og kyssede med tungen. Jeg slikkede hende og gjorde hende så liderlig. Hun gav et blowjob uden kondom. Og derefter kneppede jeg hende i flere forskellige stillinger. Hun kan varmt anbefales! Og gentagelse fra min side sker fortsat. Første gang jeg besøgte hende, var hun alene. Anden gang var der også en anden pige som åbnede døren. Her fortalte jeg pigen at jeg gerne ville have Janni. Så pas på hende og være flink mod hende, for hun er hammer lækker og sød. https://annoncelight.dk/showad/327708 Jeg tror at det er den samme Janni som er mellem Kolding og Rødding. Sød pige og snakkesalig. God massage og sex. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg