Hop til indhold
TommyHansen

Skønne DinaG på gæstebesøg i Middelfart

Recommended Posts

For et par uger siden havde jeg et par ærinder på et privathospital i det jyske, og hvad var så mere oplagt end at aflægge DinaG et besøg i MIddelfart, hvor hun netop var på gæstebesøg et par dage. Så jeg fik aftalt et besøg lige ved middagstid, og havde derfor god tid til at gøre mig klar inden jeg kørte hjemmefra mit sydfynske domicil.

Ugen forinden havde jeg set frem til et gangbang, som DinaG havde annonceret i Nyborg - meget tæt på min bopæl - men det blev desværre aflyst på grund af logistiske problemer. DinaG havde lokket med både gangbang og et afsluttende bukkake-arrangement, hvor man sammen med en flok andre mænd måtte sprøjte sæd ud over hendes smukke ansigt. Men det blev altså desværre ikke til noget.

Sidste år afholdt DinaG et lignende arrangement i Vejle, hvor jeg desværre heller ikke kunne deltage, men hun fortalte mig, at der havde været 15 mænd med til bukkake-arrangementet sidste år, og at hendes ansigt bogstaveligt talt havde været indsmurt i sperm. Det må have været et syn for gyder.

Mit eget ene-besøg i Middelfart var mindre voldsomt, men stadig en god oplevelse. Jeg vidste, at tiden var knap, så det drejer sig hurtigt om at få DinaG klædt af, så men kan komme til at nyde hendes guddommelige bryster og slikke hendes guddommelige, stramme og våde fisse. Hun er letantændelig og tydeligvis glad for sex og mænd i alle mulige former og faconer.

Der blev osse tid til en dejlig snak efter akten, hvor vi fik genopfrisket tidligere oplevelser. Og da der stadig var god til til jeg skulle tale med lægerne på Mølholm, blev der osse tid til en stor isvaffel ved den gamle Lillebæltsbro, og jeg fik købt det nyeste nummer af Basserne og fik osse fyldt tanken op på den første benzintank efter motorvejen i Vejle.

Gentagelseschancen er meget stor, som man vist skal skrive i anmeldelserne herinde. DinaG kan opleves i forskellige byer i hele landet, både hovedlandet og på øerne. I de kommende uger blandt andet i Hadsten, Støvring, Esbjerg og Vejle. Jeg er sikker på, at hun over hele riget har sine fans, som nyder hendes lange ben, tunge og fyldige solbrune bryster, hendes bløde hud ( hun er begyndt at vinterbade fortalte hun) og ikke mindst hendes charmerende jyske accent. 

https://annoncelight.dk/showad/335982

Redigeret af TommyHansen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for rigtig dejlig beretning vedr dot møde med DinaG. Hun er den dejligste GP man kan forestille sig. Supersød, dejiig at snakke med, hendes rolige sind gør hende utrolig behagelig at være sammen med. Og så er det Superfantastisk at nyde hendes store bryster og sengegymnastikken<3 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...