Hop til indhold

Melinda kæmpe skuffelse

Featured Replies

Skrevet

MELINDNEW GIRL IN VEJLE 7100.GOOD REVIEWS%REAL PICTURESREAL GFEQUALITY SERVICE❤3DAYs- Annoncelight

besøgte hende i dag. nok den største skuffelse

starter med det positive, nøj hun er lækker.oag har en god røv

men hendes BJ er sku for kedeligt og sex med hende er meget maskinagtig og uden følelse 

simpelhent noget af den største skuffelse, hun bruger meget tid på at gøre opmærksom på hvor lang tid vi har brugt og hvor lang tid der er igen

30 min 800 kr spild af penge. jeg vil aldrig anbefale hende.

næste gang bliver det hos en af de mange gode thai i vejle   

Skrevet

Hun må havde kedet sig i dit selvskab, får man tændt hende er hun en vulkan på et lagen ;)

Skrevet

Må sige vi har meget forskellige holdninger til Melindas service. Jeg besøgte netop også Melinda i dag i Vejle. En skøn, skøn oplevelse med en meget sød og dejlig pige. Hun var meget opmærksom, glad, nærværende og kærlig på en rigtig dejlig måde. Hun havde en smuk, blød solbrun hud og så bare lækker ud.

En virkelig dejlig time med alt uden gummi:rolleyes:

Thank U, sweet, sexy Melinda<3

Redigeret af 28cm-fatcock

Skrevet
28cm-fatcock skrev, 1 time siden:

Må sige vi har meget forskellige holdninger til Melindas service.

Det kan måske skyldes at hun er ualmindeligt humør syg. Det var hun allerede da hun for et par år siden huserede i København. Har besøgt hende 2 gange og haft 2 MEGET forskellige oplevelser. Første gang løb vi over tiden og kun kunne nærmest ikke få nok. Anden gang var hun sur og tvær, og bad mig om at blive færdig hurtigst muligt. Knapt havde jeg skudt kanonen af, før hun stod i badet og inden jeg var kommet i tøjet var hun tilbage og brokkede sig over at jeg ikke var klar til at gå. Der var mindre end 14 dage mellem de 2 oplevelser og hun fortsatte mindst 1 mdr. efter mit sidste besøg. Mit første besøg var ca. 1 mdr. efter hun var ankommet i den omgang.

Skrevet

Mit besøg ved hende for en måneds tid siden var også en halv lunken oplevelse. Hun vil uden tvivl gerne give en god service, men hun har slet ikke hovedet med sig altid. Virker som om hun kører sur ud i det til tider. For mig bliver det ikke noget gensyn, det virker som et lotteri om man fanger hende på en god dag.

Skrevet

Jeg besøgte hende i går, hendes sidste dag i Aalborg denne gang - hun er retur i Juli

jeg har besøgt hende før, jeg fangede hende også denne gang på en god dag - servicen fejlede bestemt ikke noget, vi brugte  mere tid end først aftalt, hun ville gerne ligge og kæle, og have massage - dette gjorde hende åbenbart liderlig - så jeg smilede hele vejen hjem igen. 

Skrevet

Jeg har faktisk haft både hende og Nelly (og Diana,alle 3 har haft deres gang på de samme adresser rundt i landet) på ønskelisten ;men efter at have prøvet den ellers så flot anmeldte Nelly må jeg erkende at det var een af mit købesexliv's største skuffelser.Hvis Melinda og Diana,som har ligeså gode anmeldelser herinde er ligeså ringe som nelly var den dag;så sparer jeg mine penge og nøjes med det der efterhånden er blevet min faste i Kolding.

Skrevet

Det kan godt være at Nelly og Melinda har gode anmeldelser og har haft et par rigtig dårlige dag 

Jeg besøgt Diana mange gange og der har aldrig været noget optræk til dårlig services 

Men hvis der er andre GP som har fået gode anmeldelser på forskellige adresse i Danmark må de jo være dårlige 

Derfor vil jeg besøg Diana igen og igen tros din bemærkning

Skrevet

Jeg var på besøg i går ved denne skønne pige. 
Som altid en dejlig oplevelse. Hun fortalte hun skulle hjem idag og kommer igen nok i næste uge :)

Skrevet

Jeg har også besøgt Melinda flere gange gennem årene B)

Jeg er enig i, at hendes humør kan variere fra godt til ret dårligt, afhængigt af dagen.

Det er selvfølgelig bedre, når hun er i godt humør. Men selv når hun ikke er det, tilbyder hun stadig en bedre kombination af udseende, tjenester og priser end de fleste andre piger på samme alder ;)

Hvis du vil have analt uden kondom, med en ung pige, der kan tage det hårdt, så kan du ikke rigtig gå galt med Melinda.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.