Hop til indhold

hotel på fyn

Featured Replies

Skrevet

hej er der nogen der kan henvise mig et hotel hvor de lige glade med at man har en gp med

Skrevet
farmand50 skrev, 1 time siden:

hej er der nogen der kan henvise mig et hotel hvor de lige glade med at man har en gp med

Jeg har haft GP med på Hotel Nattergalen, Hotel Odense og Hotel Ansgar. På sidstnævnte skal du forsøge at undgå værelse 117, for der er en gadelampe lige udenfor vinduet.
Ingen af stederne har der været problemer med min gæst.

Skrevet

Motellet på Brovej i Middelfart er meget brugt. Både af GP og af gæster der medbringer GP.

Skrevet

Blommenslyst motel. Her parkerer du uden for værelset 

Skrevet
yrghh skrev, for 3 timer siden:

Jeg har haft GP med på Hotel Nattergalen, Hotel Odense og Hotel Ansgar. På sidstnævnte skal du forsøge at undgå værelse 117, for der er en gadelampe lige udenfor vinduet.
Ingen af stederne har der været problemer med min gæst.

Hvilken af de tre ville du anbefale? Ud fra hvor god kvalitet værelserne er, men også set ift. prisen? Jeg har nemlig selv muligvis en sex-date i Odense snart.

(Ikke for at afspore tråden, men denne info kunne måske også være til gavn for trådstarter).

Redigeret af Emptyman

Skrevet
Emptyman skrev, 1 time siden:

Hvilken af de tre ville du anbefale? Ud fra hvor god kvalitet værelserne er, men også set ift. prisen? Jeg har nemlig selv muligvis en sex-date i Odense snart.

(Ikke for at afspore tråden, men denne info kunne måske også være til gavn for trådstarter).

Helt klart Hotel Odense / Odense Congress Center. Det er uden tvivl de bedste, mest moderne værelser til en fornuftig pris.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.