Hop til indhold

Cilina, Thai i Kolding, MEGA SKUFFELSE

Featured Replies

Skrevet

Sød dame, men så stopper det gode også. Billederne er af hende, men redigeret, meget, når man kommer tæt på. Man skriver med en pimp, hun har ingen ide om hvad der aftalt på forhånd, stakkels Cilina. Totalt ordinært sex, ingen passion, ingen deepthroat, ingen.... ingenting. Hun har et par gode anmeldelser, totalt scam, for mig i hvert fald, har været sammen med stort set alle de gode thai'er i Vejle gennem tiden, det er hun ikke i nærheden af at kunne matche, havde egentlig mest ondt af hende da jeg gik, fuck de 800.kr for 30.min Og, inden hate'erne går amok, jeg møder altid op hos en GP vel soigneret, tager bad på stedet, hvis muligt. 

Sted:     8/10 (pæn lejlighed, gode bade forhold, men ikke diskret adgang)

Kvinde: 3/10

Sex: 2/10

Spar jeres penge drenge!

https://annoncelight.dk/showad/359123

Skrevet

Hmmmm det lyder mærkeligt. Har været der flere gange og det har været skønt hver gang. Masser af intensitet og indlevelse og hun havde fuldstændig styr på alle de detaljer jeg havde bedt om. 
Men alle kan jo have en dårlig dag. 

Skrevet

Jeg kan slet ikke genkende trådstarters skriv....jeg har besøgt hende en 3-4 gange da hun var på Fyn.

Mega fræk sex og med på den værste fra start til slut. Iøvrigt rigtig god service.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.