Hop til indhold

Har du en strap-on?

Featured Replies

Skrevet

Jeg har to; en med smalle remme som en slags seletøj og en mere trusseagtig, hvor dildoen sidder på et bredt elastikbælte. Den sidste er klart mest behagelig. Den med remmene er ikke rar, til gengæld kan man skifte dildo på den, smart at ha flere størrelser. Det kan man ikke på den trusseagtige.

Skrevet

"Overraskende nok har jeg opdaget at man kan købe en i Matas meget billigt ."

Jeg var slet ikke klar over , at Matas var inde på markedet for sexlegetøj :eek::eek:

Redigeret af Vendelboen

Skrevet

Denne er den jeg er mest glad for af dem jeg har haft og/eller prøvet. Intet skærer, snærer eller sidder i vejen. Selve dongen/pluggen kan skiftes ud med en hvilken som helst dildo/dong/plug der har en "fod" eller base. 

Skal man også knaldes med den på, er trussen elastisk og blød nok i stoffet til at man blot kan flytte G-strengen så der er adgang, så man ikke skal "tage pikken af og på" hver gang man skifter stilling eller aktiv/passiv rolle ;) 

Trussen koster 3-400kr. uden dong/plug

https://www.lforlove.dk/collections/pleasure-objects-harness-dildos/products/strapon-me-harness-heroine?variant=39295782191191 

Enjoy! <3

Skrevet
Eva Nadine skrev, for 49 minutter siden:

Har set at et par andre søde piger herinde er ved at opgraderer deres værktøjstaske :D

Håber da at de ser på denne gode ide fra @Eva Nadine :P

Skrevet
  • Author
Eva Nadine skrev, for 8 timer siden:

Denne er den jeg er mest glad for af dem jeg har haft og/eller prøvet. Intet skærer, snærer eller sidder i vejen. Selve dongen/pluggen kan skiftes ud med en hvilken som helst dildo/dong/plug der har en "fod" eller base. 

Skal man også knaldes med den på, er trussen elastisk og blød nok i stoffet til at man blot kan flytte G-strengen så der er adgang, så man ikke skal "tage pikken af og på" hver gang man skifter stilling eller aktiv/passiv rolle ;) 

Trussen koster 3-400kr. uden dong/plug

https://www.lforlove.dk/collections/pleasure-objects-harness-dildos/products/strapon-me-harness-heroine?variant=39295782191191 

Enjoy! <3

TAK @Eva Nadine! Lige den slags hjælp jeg søgte. Den prøver jeg at bestille :D

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.