Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Til dig der frekventerer Thai-massage steder. Hvor i hovedstadsområde finder jeg det absolut lækreste sted? 

Det sted hvor der dufter dejligt. Hvor der er rent og ryddeligt. Hvor det bare stråler af professionel tilgang med dertilhørende lækre lokaler. 

På forhånd tak for din tid. 

Skrevet

Ju Wellness er lige pt det lækreste sted, hun er også dygtig, smuk og sød.

Disse 5 steder har også fine lokaler:

Royal thai

Leewandee ( Ann er der ikke pt)

Suphaphorn

Sunshine

Lyngby thaimassage

Skrevet
  • Author
Mr Piper skrev, for 6 timer siden:

Ju Wellness

Royal thai

Leewandee ( Ann er der ikke pt)

Suphaphorn

Sunshine

Lyngby thaimassage

Og man kan få HJ på alle disse steder?

Jeg leder efter den totale oplevelse. Der hvor DET HELE går op i en højere enhed. 

Jeg oplevede det en gang i en privat lejlighed med en dansk-tysker der var super god til det hun lavede. Hun kunne spille på ALLE de erogene zoner. Og kendte til nogle jeg ikke gjorde. 

Nogen anbefalinger desangående?

Skrevet
19517 skrev, for 14 minutter siden:

Og man kan få HJ på alle disse steder?

Jeg tvivler på, at man kan få HJ hos Ju. Har dog aldrig spurgt direkte. Men man kan få fremragende massage og super god service og stedet er virkeligt pænt.

Skrevet
  • Author

Haha. Det var implicit at det skulle være steder hvor jeg kunne få en glad slutning som man siger. 

Skrevet
19517 skrev, for 1 time siden:

Haha. Det var implicit at det skulle være steder hvor jeg kunne få en glad slutning som man siger. 

Du Efterspørger massage steder , dufter dejligt rent og nydeligt  og der stråler af  professionalisme og så vil du  have hele pakken ?    Ikke mange steder det findes.   Lyngby er nok bedste byd.  De andre giver ikke det du efterspørger 

Skrevet
  • Author
Klipklap skrev, for 7 timer siden:

have hele pakken

Bare HJ

Skrevet
19517 skrev, for 3 timer siden:

Bare HJ

Ok.  Men stadig …. Prøv lyngby 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.