Hop til indhold

Kolding

Featured Replies

Skrevet

Julia og Diana 2 polske piger i Kolding,er der nogen som har været på besøg hos dem. 

Skrevet

Besøgte Diana i dag

Du skal have præcis beløb med. Stod med masser af kontanter, men kunne ikke få de mellemstore sedler til at passe med menuen.

Og ændringer var ikke muligt. Altså bare 22 minutter, eller 41,5 minutter..... så nej, lidt forskellige småting gjorde jeg ikke lige følte for 200 kr drikkepenge, så gik igen denne gang.

Men, er det dig at kneppe en ung slank studine, så er det nok noget for dig.

Ikke sikker på video og foto er hende. Men hun findes, og hun er ung og meget slank.

Service ved jeg jo så ikke en skid om. Men under hele mit korte besøg stor hun med næsen i mobilen.

Jeg endte jo også med at være en "ikke betalende" gæst. Så det er måske egentlig fair nok

Skrevet

Nu er jeg måske ikke så flittig en gæst hos diverse gp'er, og måske det er et temperament spørgsmål, men hvis man kender priserne, så har jeg dælme altid præcist et beløb med.

Men igen, det er principielt helt fair, at når man betaler for noget, kan man måske også forvente at få et beløb retur, hvis man ikke har fået lige penge med i byen. Men det er en hel anden diskussion, som vi ikke skal tage her.

Tak for input, og beskrivelse af pigen, og med øjnene konstant på telefonen, kan det selvfølgelig godt lugte af, at hun selv styre sine aftaler, og måske er independent, hvilket er godt. Nu kan man jo ikke se hendes ansigt på billederne, så måske også svært at afgøre om det er Diana man møder.

Skrevet
  • Author

Jeg besøgte så Diana,hun er meget slank og hun fik aftalte penge og der var ingen mobil fremme i den time jeg var hos hende. Hun var god til at snakke engelsk.

Jeg vil gerne besøge hende igen, men hun rejser vistnok på onsdag...

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.