Hop til indhold

Tina i Vejle - en flot pige

Featured Replies

Skrevet

hejsa - kunne ikke vente mere, da jeg sidste gang var på stedet, og hilste på Tina.Hun er enflot og slank pige, som smiler meget. så bestilte hos hende, og det var godt givet ud. Massagen var ok, jeg bad hende om lidt mere hårdt på mine steder, hun var med på det. Men akten efter -Wow hun gir den gas, jeg må holde igen, og nød hendes bevægelser. Hun holder til samme sted som Jeje, og jeg er vilde med dem begge nu. Priserne hos dm er fair, for 1 time med det hele.

https://annoncelight.dk/showad/340972

340972[1]

Skrevet
Henriks skrev, for 13 minutter siden:

hejsa - kunne ikke vente mere, da jeg sidste gang var på stedet, og hilste på Tina.Hun er enflot og slank pige, som smiler meget. så bestilte hos hende, og det var godt givet ud. Massagen var ok, jeg bad hende om lidt mere hårdt på mine steder, hun var med på det. Men akten efter -Wow hun gir den gas, jeg må holde igen, og nød hendes bevægelser. Hun holder til samme sted som Jeje, og jeg er vilde med dem begge nu. Priserne hos dm er fair, for 1 time med det hele.

https://annoncelight.dk/showad/340972

340972[1] 37.74 kB · 7 downloads

Tina er tilbage Tina thaipiger der er klar til det hele, her får du service du ikke glemmer. - Annoncelight

• 3 weeks later...
Skrevet

Tina gør det godt. Flot pige og krop. Dejlig smil. Og god sex. Hende kommer jeg helt sikkert og besøger igen. 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.