Hop til indhold

Søger dansk tattoveret pige

Featured Replies

Skrevet

Hejsa. Jeg har egentlig slået denne "efterlysning" op i en anden kategori, men desværre uden held. Jeg tænder meget på meget tattoverede danske piger og søger derfor en sugarbabe mellem 25 og 45. Hvem kunne være et godt bud i Kbh området?

Jo flere tattoveringer jo bedre - gerne hals og hænder

Skrevet
Skrevet
dempo skrev, for 40 minutter siden:

Hejsa. Jeg har egentlig slået denne "efterlysning" op i en anden kategori, men desværre uden held. Jeg tænder meget på meget tattoverede danske piger og søger derfor en sugarbabe mellem 25 og 45. Hvem kunne være et godt bud i Kbh området?

prøv Katla Kinky - Eroguide.dk

Skrevet

Fie laursen har en del og så er der jo bambiiilil som er heltatoveret pånær fødder hænder og en del af ansiget, men hun vil kun sms og hårdt , som i hængt op i kroge med blod hårdt

Skrevet
sikkersex skrev, for 2 timer siden:

bambiiilil som er heltatoveret pånær fødder hænder og en del af ansiget, men hun vil kun sms og hårdt , som i hængt op i kroge med blod hårdt

Nej hun vil også gerne mindre ekstrem sex. Din egen anmeldelse nævnte ikke noget med blod og kroge. 

Skrevet
Emptyman skrev, 1 time siden:

Nej hun vil også gerne mindre ekstrem sex. Din egen anmeldelse nævnte ikke noget med blod og kroge. 

ved det , men hun er også til det , ville jeg sige. Og er mere og mere til hård sex

Skrevet
dempo skrev, den 29.6.2023 at 08:00:

https://sugardaters.com/da/profile/5PZP0x6Yob

• 4 weeks later...
Skrevet

Nogen der ved. Om Katla ryger? Det ville absolut ikke være et minus hvis hun gjorde! ;)

Skrevet

Bambiii er dansk og fuld tatoveret.

Hun vil gerne ha det hårdt, men tror altså ikke blod og kroge er nødvendige :’)

Skrevet
  • Author
KapriGran skrev, for 21 timer siden:

Bambiii er dansk og fuld tatoveret.

Hun vil gerne ha det hårdt, men tror altså ikke blod og kroge er nødvendige :’)

Har du link?

Skrevet
dempo skrev, den 26.7.2023 at 17:23:

Har du link?

jeg har kun set hende på sugardaters.. du kan søge på bambi, så kommer hun vel frem

Skrevet
Happy69luke skrev, for 4 timer siden:

Hvor holder bambii til geografisk 

Det kan du selv se på hendes profil

Skrevet
Happy69luke skrev, for 11 timer siden:

Hvor holder bambii til geografisk 

kbh

• 2 weeks later...
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.