Hop til indhold
dempo

Søger dansk tattoveret pige

Recommended Posts

Hejsa. Jeg har egentlig slået denne "efterlysning" op i en anden kategori, men desværre uden held. Jeg tænder meget på meget tattoverede danske piger og søger derfor en sugarbabe mellem 25 og 45. Hvem kunne være et godt bud i Kbh området?

Jo flere tattoveringer jo bedre - gerne hals og hænder

Del dette indlæg

Link til indlæg
dempo skrev, for 40 minutter siden:

Hejsa. Jeg har egentlig slået denne "efterlysning" op i en anden kategori, men desværre uden held. Jeg tænder meget på meget tattoverede danske piger og søger derfor en sugarbabe mellem 25 og 45. Hvem kunne være et godt bud i Kbh området?

prøv Katla Kinky - Eroguide.dk

Del dette indlæg

Link til indlæg

Fie laursen har en del og så er der jo bambiiilil som er heltatoveret pånær fødder hænder og en del af ansiget, men hun vil kun sms og hårdt , som i hængt op i kroge med blod hårdt

Del dette indlæg

Link til indlæg
sikkersex skrev, for 2 timer siden:

bambiiilil som er heltatoveret pånær fødder hænder og en del af ansiget, men hun vil kun sms og hårdt , som i hængt op i kroge med blod hårdt

Nej hun vil også gerne mindre ekstrem sex. Din egen anmeldelse nævnte ikke noget med blod og kroge. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Emptyman skrev, 1 time siden:

Nej hun vil også gerne mindre ekstrem sex. Din egen anmeldelse nævnte ikke noget med blod og kroge. 

ved det , men hun er også til det , ville jeg sige. Og er mere og mere til hård sex

Del dette indlæg

Link til indlæg
dempo skrev, den 29.6.2023 at 08:00:

https://sugardaters.com/da/profile/5PZP0x6Yob

Del dette indlæg

Link til indlæg
KapriGran skrev, for 21 timer siden:

Bambiii er dansk og fuld tatoveret.

Hun vil gerne ha det hårdt, men tror altså ikke blod og kroge er nødvendige :’)

Har du link?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...