Hop til indhold

Recommended Posts

Hej kære opsøgende og erfaringsdelende godtfolk.

Jeg leder med lys og lygte efter en klinik i Vejle, der som udgangspunkt er grøn, men hvor man kan opleve at blive pirret uden at der medfølger noget seksuelt.

Tidligere har jeg, med stor glæde, haft suveræne oplevelser i Aarhus området med at blive pirret til noget nær eksplosion på en grøn klinik og det er flere af disse oplevelser jeg søger i Vejleområdet hvor hvor postnummeret er skiftet.

Jeg har stiftet bekendskab med Anna (hun behøver intet link, de fleste kender vidst hende), hun er utroligt charmende, forførende og fræk. Jeg har ligeledes prøvet Balida, hvor kemien ikke helt var der. Af de grønne steder har jeg været forbi Care i Bryggen samt Siam hvor der ikke bliver lagt op til noget leg eller pirrende strejf.

Efter at have fulgt anmeldelserne herinde uden held spørger jeg nu direkte hvor man kan finde det, jeg efterspørger? Hvis man ikke vil have blæst en lille hemmelighed ud, kan jeg også modtage en privat besked.

Db.

Lukas

Del dette indlæg

Link til indlæg
Lukas_A skrev, for 13 timer siden:

Hej kære opsøgende og erfaringsdelende godtfolk.

Jeg leder med lys og lygte efter en klinik i Vejle, der som udgangspunkt er grøn, men hvor man kan opleve at blive pirret uden at der medfølger noget seksuelt.

Tidligere har jeg, med stor glæde, haft suveræne oplevelser i Aarhus området med at blive pirret til noget nær eksplosion på en grøn klinik og det er flere af disse oplevelser jeg søger i Vejleområdet hvor hvor postnummeret er skiftet.

Jeg har stiftet bekendskab med Anna (hun behøver intet link, de fleste kender vidst hende), hun er utroligt charmende, forførende og fræk. Jeg har ligeledes prøvet Balida, hvor kemien ikke helt var der. Af de grønne steder har jeg været forbi Care i Bryggen samt Siam hvor der ikke bliver lagt op til noget leg eller pirrende strejf.

Efter at have fulgt anmeldelserne herinde uden held spørger jeg nu direkte hvor man kan finde det, jeg efterspørger? Hvis man ikke vil have blæst en lille hemmelighed ud, kan jeg også modtage en privat besked.

Db.

Lukas

Hej prøvede Care (mine) her var det absolut erotisk massage, dog uden happy, hvem var du ved?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej Tetra

Hvis vi taget udgangspunkt i billedet på deres hjemmeside, var jeg hos Tunya tror jeg. Hvem er det Mine er?

Tak for dit svar.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Lukas_A skrev, for 6 timer siden:

Hej Tetra

Hvis vi taget udgangspunkt i billedet på deres hjemmeside, var jeg hos Tunya tror jeg. Hvem er det Mine er?

Tak for dit svar.

Lille lidt ældre thai, vist fra Herning 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...