Hop til indhold

Skuffende thaipige i Thisted

Featured Replies

Skrevet

Jeg besøgte forleden en ny ung thaipige i Thisted som arbejder hos "Sirada Thaimassage" i Thisted  https://annoncelight.dk/showad/370487

Besøget startede med massage som bestod i massage af skulder og kun skulder og lidt ryg, men ingen berøringer andre steder. Derefter bad hun mig om at vende mig om, hvorefter hun gav mig et ret godt HJ men slet ingen BJ. Derefter monterede hun min medbragte penisring og kondom, og så var det bare med at komme i gang. Ingen kys og jeg fik ikke lov til at slikke nogen steder. Til gengæld var hendes fisse rigtig dejlig stram, selv efter thai standard og det selv om jeg absolut ikke er voldsomt udrustet, derfor har jeg altid min egen kondom med som er lidt mindre så det sidder godt stram.

Så alt i alt: God HJ og dejlig stram fisse, men resten var "skod"

Skrevet
Fisken16 skrev, for 23 timer siden:

Jeg besøgte forleden en ny ung thaipige i Thisted som arbejder hos "Sirada Thaimassage" i Thisted  https://annoncelight.dk/showad/370487

Besøget startede med massage som bestod i massage af skulder og kun skulder og lidt ryg, men ingen berøringer andre steder. Derefter bad hun mig om at vende mig om, hvorefter hun gav mig et ret godt HJ men slet ingen BJ. Derefter monterede hun min medbragte penisring og kondom, og så var det bare med at komme i gang. Ingen kys og jeg fik ikke lov til at slikke nogen steder. Til gengæld var hendes fisse rigtig dejlig stram, selv efter thai standard og det selv om jeg absolut ikke er voldsomt udrustet, derfor har jeg altid min egen kondom med som er lidt mindre så det sidder godt stram.

Så alt i alt: God HJ og dejlig stram fisse, men resten var "skod"

Helt Enig

• 1 month later...
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.