Hop til indhold

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/365503

Nu har jeg besøgt Vanessa i Hjerm to gange på en uge, fordi hun er dejlig. Hun var egentlig taget til Horsens, men flygtede tilbage til Hjerm, da hende hun delte lejlighed med tilbød sex without. Jeg vil ikke starte en debat om det, men jeg synes personligt det er respektløs overfor pigerne ikke at bruge gummi. Vanessa var slankere da hun fik lavet billeder, men hun er stadig lækker og petite med isblå øjne og et blændende smil. Hendes bagdel er perfekt hjerteformet og et smukt skue i doggy perspektiv. Skønt BJ og hed sex i flere positioner i går, hvor jeg kunne holde den kørende længere end sædvanligt, så det tog lidt tid at puste ud efterfølgende, hvor hun er super sød at snakke med. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest PoulAfDannebrog

Var selv på besøg hos hende for nogen tid siden - min 2. GP oplevelse. Det var en rigtig dejlig pige både at være sammen med og snakke med. Jeg mener at huske hun er rigtig glad for hunde, så der er da et takling point :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Vil også støtte op om Vanessa, som en anden pleser give jer ret angående Vanessa.

Hun er fantastisk. Er en flot og dejlig pige. Smiler bliver helt forelsket.

Syntes bare at en pige som Vanessa fortjener alt muligt ros. Hun er virkelig Naboens flotte datter

man bare ikke kan holde øjne fra. I det tilfælde med Vanessa er det ekstra svært da hun ovenikøbet har de pæneste' isblå øjne.

Bliver helt forført af dem :-) 

Vanessa er en af dem der er et besøg værd. Som tidligere skrevet gengiver lige.

Vanessa vinder altid på hun er en sød og charmerende pige. Så har hun de pæneste blå forførende øjene

Jeg personlig kan godt lide vanessa, Man kan snakke med hende, hun er også en sjov humoristisk pige.

Vanessa Er og bliver Vanessa. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...