Hop til indhold
Darwin65

Young European masseuse

Recommended Posts

Hej alle,

Jeg vil høre ad, hvorvidt der er nogen, som har være forbi denne pige fornyeligt og kan berette lidt om serviceniveau og indlevelse. De fleste anmeldelser er dateret 2022.

Desuden hører jeg også gerne lidt om, hvor hun kan findes i Odense. Er det ét af stederne ud til et befærdet lyskryds - eller lidt mere diskret?

En fornøjelig aften til jer alle. :)

Link: https://annoncelight.dk/showad/322712

Del dette indlæg


Link til indlæg
Eventyrmanden skrev, for 22 minutter siden:

Tak for input. 

Der var nu grunden til, at jeg spurgte. Som jeg skrev, så daterer de nyeste anmeldelser sig til 2022. Måske nogen er i besiddelse af lidt mere opdateret kendskab i forhold til mine spørgsmål?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Darwin65 skrev, for 4 minutter siden:

Tak for input. 

Der var nu grunden til, at jeg spurgte. Som jeg skrev, så daterer de nyeste anmeldelser sig til 2022. Måske nogen er i besiddelse af lidt mere opdateret kendskab i forhold til mine spørgsmål?

Jeg kan ikke hjælpe dig i forhold til Odense. Og ja det var i oktober 22 jeg besøgte hende. 
Hun er en fantastisk smuk kvinde med lækker hud, berøringer og massage …. Og indlevelse? Den lader jeg være at tale om (tænker det var en svipser i mit tilfælde) 

god tur 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg var forbi hende for en lille måned siden, da hun sidst var i Odense.

Og jeg skal helt sikkert have en tur igen. Hun er en rigtig lækker sag og ydede en meget fræk og pirrende massage. Var i tvivl om jeg måtte røre, men hun tog selv fat i mine hænder, så hun havde ikke berøringsangst. 
Tror jeg køber lidt ekstra næste gang  :-)

Har ikke været forbi hendes nye sted, men har skrevet lidt med hende og det ligger tæt ved Føtex i centrum. Men ved ikke om det er diskret?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Tyren6 skrev, for 36 minutter siden:

Jeg var forbi hende for en lille måned siden, da hun sidst var i Odense.

Og jeg skal helt sikkert have en tur igen. Hun er en rigtig lækker sag og ydede en meget fræk og pirrende massage. Var i tvivl om jeg måtte røre, men hun tog selv fat i mine hænder, så hun havde ikke berøringsangst. 
Tror jeg køber lidt ekstra næste gang  :-)

Har ikke været forbi hendes nye sted, men har skrevet lidt med hende og det ligger tæt ved Føtex i centrum. Men ved ikke om det er diskret?

Jeg siger mange tak for dit nylige indtryk. Lyder fristende…. B)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg var forbi idag til et rigtig dejligt besøg, jeg besøger hende gerne igen

Og ja man kan parkere ved Føtex og gå derover på få minutter

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...