Hop til indhold

Deer - Stadig i verdens klasse

Featured Replies

Skrevet

Deer er i byen igen, denne gang lidt ude på landet, men hvis man har en bil er det jo ikke noget problem.

Tidsbestilling var måske lidt bøvlet, men hun er sikkert ret populær.

Man bliver modtaget af den smukkeste Deer, i kort kjole og ikke så meget andet. Bliver inviteret inden for og ind i et fint soveværelse.

Der er kys og kram, smil og hyggesnak med det samme, og så bliver tøjet ellers kommanderet af.

Hendes krop er helt fantastisk, der er intet der ikke er perfekt på hende. At stå nogen bag hende, og holde om hendes fantastiske bryste mens hun holder godt fast i en forneden er en uforglemmelig oplevelse. Hun er 100% obs på at man skal nyde det hele, og samtid en frækkert, så hun tager hvad hun vil ha.

Alt i alt en af de bedste oplevelser til dato, hun er virkelig en Ener. Og havde jeg ikke været ude at rejse med jobbet i denne uge havde jeg været på besøg igen

Nyd sommeren

R.

Skrevet

Hvad tilbyder hun extra services ?er hun i samme liga som Ammy iVanløse og Hana i Hillerød ? 

Skrevet

Hun er i toppen af superligaen.   Og med hensyn til hvad hun er til og ikke er til så er det vist meget med hvordan kemien er.   Men hun er ikke genert :x

Skrevet

Hvad er forskellen på vip og alm udover 500kr altså 

Fandt svaret - fransk uden 

Redigeret af pacer
tilføjelse

Skrevet
pacer skrev, for 1 minut siden:

Hvad er forskellen på vip og alm udover 500kr altså 

VIP exclusive for clean gentleman and we have chemistry there will get passion deep throat blowjob with out condom and of course we have fun but play safe sex always with condom

Skrevet
Iceman skrev, for 5 timer siden:

er hun i samme liga som Ammy iVanløse og Hana i Hillerød ? 

Nej, hun er i en liga for sig. :)

Skrevet

ja hvis man ser på hendes priser så kan man se hun er populær ;-) 

Skrevet

Og så er det altså ikke thai massage hun udfører.   Jeg skulle mene at hun hører til under glædes piger, lige meget hvilket la d hun kommer fra!

• 4 weeks later...
Skrevet

Hvor heldig kan man være

Smukke Deer

Og jeg bor tæt på.   Det blir vist til mere end en tur

• 3 weeks later...
Skrevet

Så er skønheden tilbage igen :wub:

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.