Hop til indhold
Ukendtperson

Hvad betaler I?

Recommended Posts

hvad betaler i for en sugarbabe ?
har nemlig nogle forskellige der vil have max 3000 for 1 time og andre vil have 1500 for 1 time osv

ville bare lige høre jer  for syntes 3000 for 1 time er dyrt

Del dette indlæg

Link til indlæg
Ukendtperson skrev, for 8 minutter siden:

hvad betaler i for en sugarbabe ?
har nemlig nogle forskellige der vil have max 3000 for 1 time og andre vil have 1500 for 1 time osv

ville bare lige høre jer  for syntes 3000 for 1 time er dyrt

Det er muligt at forhandle - i modsætning til på bordel. Har så sent som i dag fået et udspil fra pigen på 3000  og jeg svarede jeg ville give 2000, som hun accepterede uden videre. 

Man kunne tro 3000 kr for en time kunne være rimeligt hvis pigen er smuk og uskyldig. Min erfaring er bare at det er pigen som regel alligevel ikke, og oplevelsen bliver som hos prof GPer: uengageret og uden lyst fra hendes side.

Derimod kan du være heldig at få det mest fantastiske knald for 1000 kr med en grænsesøgende spontan flot liderlig ung pige. Desværre er det efterhånden sjældent jeg støder på dem.

1500 kr for en moden milf og 2000 kr for en ung pige for en time er min grænse for hvad jeg giver for det.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Sidst jeg mødtes med en sugarbabe betalte jeg 2000,- pr møde. Nogen gange var det 1 time, nogen gange 4 timer. Det er for mig en vigtig parameter at jeg ikke betaler for en fast tid, men at vi tager den tid der er nødvendig.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Helt enig med Mikkel...ville dog ikke give 3000 medmindre hun var helt speciel, dvs jeg ved hun er en helt almindelig sød pige og ovenikøbet utrolig smuk og ik slidt.Så nogen piger har jeg oplevet og der gav jeg sjovt nok under 1500, faktisk 1000 kr. og en enkelt gang 500 kr. men som mikkel skriver de er godt nok blevet mere sjældne end før i tiden. Sjovt nok så er min erfaring helt klart at de unge smukke piger er de billigste, ironisk. Medmindre de self ikk søger noget sex og bare vil spilde din tid, narrefisser. men dem der faktisk vil mødes af de unge er ret billig   

Del dette indlæg

Link til indlæg

og hvis i undrer jer over hvordan jeg kan vide de ikke er så slidte, så er det når jeg eks. kan se deres sociale medier (hun kommer fra en normal familie, normale hobbyer, normale venner osv osv jeg tror i ved hvad jeg mener ) altså det skal være soleklart, stoler nemlig aldrig på dem...

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg syntes selv jeg har været ret heldig med dem jeg har mødtes med..  jeg har altid søgt en fast at ses med da jeg også synes relationen er vigtig.   Jeg har haft 2 faste i den tid jeg har været på sd (er der ikke mere) og jeg har haft aftale om 1000 når vi mødtes og så har jeg hjulpet dem løbende hvis der har været noget..  

Del dette indlæg

Link til indlæg

2 , sjældent 1500 , ofte 3 første gang , og nogle går ikke ned i pris
men det kommer jo også an på hvem , altså en vw er ikke så dyr som en audi , så det er lidt underligt at sammenligne priser på de to med hinanden 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...