Hop til indhold

Klassens søde pige

Featured Replies

Skrevet

Jeg var forbi Laila igår aftes. Du skal ikke tage forbi hende hvis du vil have en vild pige og svedig sex

Hun er definitionen klassens søde pige, hun kan godt virke lidt genert men det hjælper at hun har hang til at grine og smile og med lidt tid få en til at føle sig tilpas 

Jeg tog 1 time med massage og handjob. Hun forstår efter et par minutter hvordan hun skal pirrer og nusse de rigtige steder, og klimaks er når hun går igang med lillemand. Hun forstår sig på en penis hehe 

Efter 1 time og 5 minutter var jeg ude igen. Fik lov til at tage en bad. Faciliteterne er fine, man kan komme en et sted og ud et andet, tæt på city bowling 

Hendes krop er god, fine bryster fin røv, ansigtet er klassens søde pige 

Giv hende et skud, vær sød mod hende 

Friskfyr out 

https://annoncelight.dk/showad/376525

Skrevet

Jeg har skrevet til hende, men ikke fået svar. Skal man ringe???? 
Er hun samme sted som Nadiya??

Skrevet
thaimassoren skrev, for 11 timer siden:

Jeg har skrevet til hende, men ikke fået svar. Skal man ringe???? 
Er hun samme sted som Nadiya??

Det er jeg ret sikker på...

Skrevet

Er det ikke lidt i den dyre ende? Hj og massage for 1000 kr.... men okay.... Hvis det er så meget bedre så er prisen jo underordnet :)

Skrevet

Ja det var det også da jeg skulle have en rød reje op ad lommen, men fik en god behandling og mange smil 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.