Hop til indhold

Denise Aalborg

Featured Replies

Skrevet

https://annoncelight.dk/showad/370681
Besøgte Denise her til aften. Ingen problem med at få aftalen i stand. Kan godt være jeg er naiv men vi aftalte at vi skulle drikke en øl og snakke sammen inden tiden (45 min) gik igang. Lige pludselig var der gået 30 min med snak, og så havde vi i hendes optik kun 10 til hygge. Havde suget coke så kunne ikke rigtig få den hård. Endte med at slikke hende i de 10 min vi så havde for en tusse.

lækker ung pige, men meget dårlig til engelsk så måtte kommunikere over google translate. Hun fattede slet ikke hvad vi havde aftalt over besked. En lunken oplevelse. Meget dårlig indlevelse fra hendes side. Hvilket jeg netop præciserede at jeg ville have gfe ellers gad jeg ikke - men “yes yes baby”, typen der siger hvad som helst for bare at lokke dig op.

udseende: 8

stedet: 9

service: 2

Skrevet

Tænker da at pigen har haft en fantastisk aften!

1000 kr, øl og en slikketur:D

Skrevet

Du har taget stoffer inden du besøger hende. Så er fundamentet da også lagt for en dårlig oplevelse. At du i dit coketrip har snakket alt tiden op er vel en kalkuleret risiko.

Jeg vil så lige sige at jeg misunder dig over alle bjerge at du har haft din tunge i brug og smagt på denne dejlig skønhed. Denise er virkelig flot på hendes billeder syntes jeg.

/MKhouse

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.