Jamescole11 37 Skrevet 26. Juni, 2023 Hej derude, Er der nogen som har erfaring med denne skønhed, og kan dele lidt om oplevelsen ift. udseendet af pigen og lokationen? https://annoncelight.dk/showad/376567 Overvejer kraftigt et besøg i weekenden. God dag. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Zar 332 Skrevet 27. Juni, 2023 Ud fra Annoncefarve skulle hun være trans. Gad vide om hun lavede en fejl ved oprettelse af annoncen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
79tretten 26 Skrevet 27. Juni, 2023 Er der ikke en fin bule i bikinitrussen på første billede i annoncen? Det lover da meget godt :) Spænd på at høre mere ... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
hjlarsen 35 Skrevet 27. Juni, 2023 (edited) small breasts next to my huge surprise.... Hun ser dælme lækker ud, men 24 cm, så burde bulen være noget større. Redigeret 27. Juni, 2023 af hjlarsen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
hjlarsen 35 Skrevet 27. Juni, 2023 Tror desværre det er en nitte. Der er ikke meget kontakt, det eneste hun skriver er, Hi Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jamescole11 37 Skrevet 27. Juni, 2023 Jeps, jeg har fået samme svar.. Men er fristet alligevel - men det vil være en af de risikable ture Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
hjlarsen 35 Skrevet 27. Juni, 2023 Jeg spurgte hvor lang tid hun ville være i Århus Why? Fordi jeg gerne vil besøge dig Ummmm.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg