Hop til indhold

Kolding - Melle / Lilleluder29

Featured Replies

Skrevet
TallguyDK skrev, for 10 minutter siden:

Lilleluder29 og kan sige god for prisen

Hun må da være fuldstændig vanvittig med de priser....de er jo helt ude af proportioner....det kan jeg simpelthen ikke tage seriøst:lol: ...er dette en dårlig joke eller er dette virkeligt seriøst??

Skrevet

Det er billeder af 2-3 forskellige kvinder

Prøv at se tatoveringerne

image.thumb.png.788725ae2ba0320c8fd1b981b28de0b5.png

image.thumb.png.f09f52632c23ab6d9c3e0186bf2c19a4.png

image.thumb.png.1208dfee075b3b4d8079022115278ea6.png

Skrevet

Annoncen er også slettet nu, så mon ikke hun har set dette. 

Skrevet

Har lige besøgt hende. Nej, bare nej

Havde betalt, så jeg holdt på og kæmpede mig hele vejen igennem, for at tage en for holdet.

Snusket privat bolig. Lugter af røg, hund/kat, og gammel opvask.

Sengen er privat uredt dynge med dyner, hvor jeg lige skulle fjerne gammel brugt kondom pakke fra sidste kunde. Eller ham fra en uge siden.

Faktisk nogenlunde ok vådt blowjob uden kondom, hvis hun altså tog 500 for det. Resten tjoh hmm ?? men slet ikke til de priser.

Min erfaring at de piger der tager de priser kan nogle tricks, og giver SUPER service. Det får du IKKE her.

Vi tog tøj på og hun satte sig i stuen med næsen i mobilen. Så kunne jeg sige farvel ud i rummet og selv gå til døren og låse mig ud.

Kommer igen. NEJ.!!

(Hun er dansk, og det er hende på foto. Men snyder mine øjne, for ikke så høj i virkeligheden og lidt flere kg)

Redigeret af Mr Comeagain
Bekræft foto og pige

Skrevet
Mr Comeagain skrev, for 2 timer siden:

Har lige besøgt hende. Nej, bare nej

Havde betalt, så jeg holdt på og kæmpede mig hele vejen igennem, for at tage en for holdet.

Snusket privat bolig. Lugter af røg, hund/kat, og gammel opvask.

Sengen er privat uredt dynge med dyner, hvor jeg lige skulle fjerne gammel brugt kondom pakke fra sidste kunde. Eller ham fra en uge siden.

Faktisk nogenlunde ok vådt blowjob uden kondom, hvis hun altså tog 500 for det. Resten tjoh hmm ?? men slet ikke til de priser.

Min erfaring at de piger der tager de priser kan nogle tricks, og giver SUPER service. Det får du IKKE her.

Vi tog tøj på og hun satte sig i stuen med næsen i mobilen. Så kunne jeg sige farvel ud i rummet og selv gå til døren og låse mig ud.

Kommer igen. NEJ.!!

(Hun er dansk, og det er hende på foto. Men snyder mine øjne, for ikke så høj i virkeligheden og lidt flere kg)

Tak fordi du tog en for holdet. 

Er hun i det mindste køn? 

Skrevet
hardticket skrev, den 30.6.2023 at 08:57:

Tak fordi du tog en for holdet. 

Er hun i det mindste køn? 

Selv Tak :)

Nu er smag og behag jo forskellig. Men nok sådan medium. Næppe derfor du vil besøge hende

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.