Hop til indhold

Recommended Posts

Guest Mr Piper

Jeg var forbi hende i sidste uge første dag annoncen var oppe. 160 cm og 43 kg det skulle bare prøves.

Havde en dejlig time, massagen blev sprunget over, gik direkte til en dejlig time med blød kæresteagtig sex dog uden tungekys.

De lykkedes mig at slikke hende til orgasme, herefter smed hun den distance hun havde i starten og var meget  dejlig nærværende resten af tiden.

Jeg tror hun fik flere orgasmer undervejs mens hun red mig.

Hun har meget dejlige små ægte faste ungpigebryster, hendes fisse er en af de mindste jeg har prøvet.

Fotos er nok 5-10 år gamle, hun er stadigvæk smuk og slank<3

Vi havde god kemi så tænker jeg besøger hende igen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Mr Piper

Ja det passer, hendes lille fisse er noget at det mindste og snævreste jeg j´her prøvet......:P

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Zoro1
Mr Piper skrev, den 29.6.2023 at 14:11:

Jeg var forbi hende i sidste uge første dag annoncen var oppe. 160 cm og 43 kg det skulle bare prøves.

Havde en dejlig time, massagen blev sprunget over, gik direkte til en dejlig time med blød kæresteagtig sex dog uden tungekys.

De lykkedes mig at slikke hende til orgasme, herefter smed hun den distance hun havde i starten og var meget  dejlig nærværende resten af tiden.

Jeg tror hun fik flere orgasmer undervejs mens hun red mig.

Hun har meget dejlige små ægte faste ungpigebryster, hendes fisse er en af de mindste jeg har prøvet.

Fotos er nok 5-10 år gamle, hun er stadigvæk smuk og slank<3

Vi havde god kemi så tænker jeg besøger hende igen.

Besøgte Sara i dag.

Kan kun bekræfte, hvad Mr Piper skriver. Dog fik jeg først massage i ca. 30 min. inden "vend om". Hun kunne også godt tungekysse :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Zoro1 skrev, for 1 time siden:

Besøgte Sara i dag.

Kan kun bekræfte, hvad Mr Piper skriver. Dog fik jeg først massage i ca. 30 min. inden "vend om". Hun kunne også godt tungekysse :) 

Jeg har os besøgte Sara i dag:P

Og kan os bekræfte hvad Mr Piper og Zoro 1 skriver  Det var da også med tungekys Hun var ikke så nærværende i starten men det kom Men jeg kommer nok ikke igen

Måske var det dig jeg mødte i døren da du gik ved 12 tiden Zoro 1:)

Redigeret af dolphin

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nu spørger jeg helt seriøst om der er photoshoppet noget med hendes ben. Jeg vil ikke begynde på en snak om hun er mand eller kvinde, for jeg synes hun ser ganske godt ud og tænker at hun er helt kvinde.

Men når man kigger på hendes fødder, så er de altså virkelig lange og hendes ben er meget tynde :) Eller er det bare mig der synes det ?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Allerhelst Thai skrev, for 1 time siden:

Nu spørger jeg helt seriøst om der er photoshoppet noget med hendes ben. Jeg vil ikke begynde på en snak om hun er mand eller kvinde, for jeg synes hun ser ganske godt ud og tænker at hun er helt kvinde.

Men når man kigger på hendes fødder, så er de altså virkelig lange og hendes ben er meget tynde :) Eller er det bare mig der synes det ?

“Its a boy” …. som doktoren siger    

Del dette indlæg

Link til indlæg
Klipklap skrev, den 3.7.2023 at 18:25:

“Its a boy” …. som doktoren siger    

Er det noget du ved eller…?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Mr Piper

Nej hun er 100% kvinde. Når man knepper hende fra den rigtige vinkel kan man mærke hendes livmoderhals. Hendes føder er i øvrigt normal størrelse (37-38). Hendes hænder er små og feminine. Hun er bestemt et besøg værd hvis man er til piger i denne størrelse<3

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...