Hop til indhold
Captain

Koldings største hænge bryster

Recommended Posts

Guest next

Der er nogen for hvet en smag. Og alle er skønne på en eller anden måde.

Jeg er sikker på at hun får besøg, og sikker af personer med en respektfuld personlighed.

Nogle er ikke så kønne i udseende mens andre har en frygteligt personlighed.

Skam jer

Del dette indlæg


Link til indlæg

Den tone der bliver svaret i her på indlægget, er sgu ikke ok og slet ikke i Eroguides ånd.

Der står faktisk i reglerne at alle skal omtales med respekt!

Kvinden i annoncen har røv nok i bukserne til at ta billeder af hendes krop som den nu ser ud, modsat jer, der bare er anonyme. Der er mange der er til kraftige kvinder.

I burde få et barn og få jer et liv

Redigeret af Prøver-igen

Del dette indlæg


Link til indlæg
Prøver-igen skrev, 1 time siden:

Den tone der bliver svaret i her på indlægget, er sgu ikke ok og slet ikke i Eroguides ånd.

Der står faktisk i reglerne at alle skal omtales med respekt!

Kvinden i annoncen har røv nok i bukserne til at ta billeder af hendes krop som den nu ser ud, modsat jer, der bare er anonyme. Der er mange der er til kraftige kvinder.

I burde få et barn og få jer et liv

Haha, mener et "ban" og ikke et "barn" :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Personligt bryder jeg mig heller ikke om kvindens ydre, men ærligt talt så er det helt unødvendigt at begynde at skrive nedgørende kommentarer herom.

Det er også usundt for dem, som gør det.

Redigeret af Peterxxxxxxxxxxxxx

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu er det jo ikke første gang jeg har fået hug for et indlæg om en kvinde som ikke faldt i andres smag.

For nogle år side lavede jeg et indlæg efter nogle besøg hos @Frodig kvinde Viborg

Nej hun er måske ikke fotomodel, men det gav hun heller ikke udtryk for på forhånd. Tilgengæld var hun den sødeste kvinde som gav sig rigtig god tid til skønne frække hyggestunder til fælles glæde. 

Så døm ikke andre efter deres udseende. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har også før fået hug for min preference, for der lader åbenbart til at man skal kun må knalde en 45 kg thai uden patter før man selv tror man er en rigtigt mand.

Jeg tror sku også jeg nedladende vil til at kommentere annoncer, hvor jeg finder annoncøren direkte frastødende:

"man kan blive helt i tvivl om det er en 18 årig thai eller en 11 årig knægt - hvad skal man også med bryster"

"skinny bitch... Har du også prøvet et cykelstativ"

"Føj hvordan kan man kneppe hende.. egtvedpigen møder en biva-læder sofa"

"havde de job-rotation den dag på plastikkirurgisk afdeling. De læber og bryster er da ikke lavet af en læge"

og så er jeg slet ikke startet på shemale og alt mulig andet…

Vi kunne dog også bare blive enige om at respektere hinandens præferencer, men det er der åbenbart en del herinde der har voldsomt svært ved. Hvis man ser sådan på andre i samfundet kan jeg sku godt forstå man er nødsaget til at betale sig fra at få lettet trykket. Glæd jer over vi ikke tænder/konkurrerer om det samme, og lad dog være med nedladende kommentarer om det der ikke lige tænder en.. såfremt vedkommende der annoncerer gør det frivilligt! 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er ryddet op i tråd. Der er et par stykker der ikke deltager i tråd mere. 

Videre til efterlysning 

Keeper

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...