Hop til indhold

Råd vedr kondom størelse

Featured Replies

Skrevet

Nu har jeg i efterhånden 3+ år, holdt mig til massage/hj/bj hos de skønne betalings kvinder. Årsagen er kondom størrelse. Jeg tænker jeg er medium stor, men stor nok til at standard kondom størrelse er et problem. Der skal tages ret hårdt fat for at få den over glansen (ikke behageligt), og når jeg har det på, så mister jeg tit min rejsning da det strammer for meget for neden. Ved godt jeg bare kan købe nogle forskellige, og så prøve. Men så kommer jeg jo til at smide en masse forkerte i spanden til ingen nytte :P  Jeg er jo ingen mandingo, men kan nogen genkende udfordringen, og har du/i evt råd eller forslag til en bestemt type/mærke. Og ligeledes, er det okay at medbringe sine egne kondomer?

Skrevet

Jeg plejer at spørge om jeg ikke kan få en af de brugte også vender jeg den om, så glider den nemmere ned over…

#LifeHack

Skrevet

Mål omkredsen og køb den rette størrelse første gang.

Se fx https://pro.mysize-condoms.com/find-your-mysize-condom-size/measuring-with-the-condom-guide

Der findes masser af guides som denne.

Jeg har i øvrigt altid kondomer med i rette størrelse, men da stort set alle af dem jeg har besøgt har i forskellige størrelser, så har kun brugt mine egne én gang.

Tror i øvrigt også at kvinderne foretrækker at bruge deres egne, da nogle mænd tilsyneladende prikker hul i kondomet for at få det til at springe, så de kan tiltuske sig sex uden kondom :sad:

Skrevet
Kanon1 skrev, for 36 minutter siden:

De fleste af pigerne har store kondomer. 

k

Det mener jeg ikke de har :lol:

Skrevet

Fint lille udvalg her: https://luckybloke.com/collections/the-ultimate-larger-condom-samplers

Skrevet

Gode stor kondomer er ret svært at finde og de plejer også at være ret dyre. I nogle supermarkeder kan man finde XL kondomer fra Refsu -de er ok synes jeg - men de kan stadig stramme lidt, men på ingen matas eller apotek har jeg fundet andre i samme størelse eller større end de XL fra Refsu.

Redigeret af Le courvoisier

Skrevet

Det er vel ca 50/50 om pigerne har store kondomer, er min erfaring. Man kan jo også fint spørge ind til det på forhånd.
Jeg blevet opfordret til at tage egne med et par gange til fremtidige besøg :)-

Redigeret af ChasB

Skrevet

Man kan ikke regne med str. betegnelserne s-xxl, da de ikke er brugbare i denne sammenhæng.

I forskellige mærker kan en 56 mm hedde alt fra m-xxl. Om det er for at booste nogens ego ved jeg ikke.

Hvis du oplever at kondomerne strammer, så skal der måles. 

My size eller Mister size har strørrelsebetegnelserne i mm. Jeg mener at de går fra 47 - 69 mm.

Hvis du kommer forbi en forhandler fx. Orion butikkerne, så kan du få en folder med et målebånd. Du kan evt have målt omkredsen i erigeret tilstand hjemmefra og overføre til skemaet. De ser lidt sjove ud i hovedet, hvis man går direkte til prøverummet.

De er lidt dyrere at købe i butikken, men når man har ramt rigtigt kan de findes billigere på nettet.

Det er en befrielse at ramme den rigtige størrelse. Desuden er der en vis risiko ved at kondomet sprænger ved brug hvis det strammer for meget.

Redigeret af Den Slatne

Skrevet
Le courvoisier skrev, for 17 timer siden:

Det mener jeg ikke de har :lol:

Din smiley indikerer du mener det som en joke!?

Min erfaring er at når jeg spørger om de har et stort kondom i stedet for standard så har de det i 80% af tilfældene. Somme tider skal de lige ud af rummet for at hente et. De sidste 20% siger pigerne at det er stort nok….. Det kommer så an på hvem der skal afgøre det ;-).
Jeg får i hvert fald en langt bedre oplevelse med et stort kondom og kender godt trådstarters udfordring med at holde rejsningen med et standard kondom.

K

Skrevet
Kanon1 skrev, for 2 timer siden:

Din smiley indikerer du mener det som en joke!?

Min erfaring er at når jeg spørger om de har et stort kondom i stedet for standard så har de det i 80% af tilfældene. Somme tider skal de lige ud af rummet for at hente et. De sidste 20% siger pigerne at det er stort nok….. Det kommer så an på hvem der skal afgøre det ;-).
Jeg får i hvert fald en langt bedre oplevelse med et stort kondom og kender godt trådstarters udfordring med at holde rejsningen med et standard kondom.

K

Jeg har oplevet at kun én pige har haft strore kondomer og det var først efter  vi havde mødt 3-4 gange og hun “klagede” at de her kondomer var ret dyre. Jeg har ellers altid mine med. 

Redigeret af Le courvoisier

Skrevet

Dyre!? Hos et kendt dansk firma, der sælger sexlegetøj med mere kan man få 25 stk Jumbo størrelse for 99,- kr . Så det er næppe prisen, der er problemet.

K

Redigeret af Kanon1

Skrevet
Kanon1 skrev, for 20 minutter siden:

Dyre!? Hos et kendt dansk firma, der sælger sexlegetøj med mere kan man få 25 stk Jumbo størrelse for 99,- kr . Så det er næppe prisen, der er problemet.

K

Ja- selvfølgeligt , som alt du køber online -men ikke hvis du køber dem hos matas, apotek eller supermarkeder. 

Skrevet

My size er et glimrende mærke til hvis man er større end gennemsnittet. Har endnu ikke oplevet de springer - og de fås i mange størrelser, som også nævnes længere oppe i tråden ❤️

der er ikke noget der dræber libidoen som et gummi der strammer for meget :ph34r:

Skrevet

Jeg har altid min egen kondom med, men ikke fordi den skal være stører, men modsat fordi den skal være mindre. Der er ikke noget værre en et kondom som dasker i enden når man er færdig, og pigerne har aldrig kondomer i small!!

My Size er et godt valg når man skal have speciel størrelse.

Skrevet

Har i Orion prøvet at købe en prøvepakke med 3 str. i.. efter jeg oplevede kondomet sprang, det bliver man ikke ruineret af :)

Skrevet

Stod selv i samme situation på et tidspunkt. Du tror du er medium men hvis kondomerne altid er alt for små så er du nok noget over medium. Jeg købte nogle XL på nettet og tager selv med og det fungerer fint. Pigerne er også glade for at de er gratis og nemme at få på.

• 4 months later...
Skrevet
  • Author

Fik jo aldrig meldt tilbage her. Men jeg endte med at købe 3 forskellige, og fandt et match. Kan ikke beskrive hvor stor en game changer det har været. Slut med kun at købe BJ's :wub:  Og bye bye penge :twisted: :lol:

• 3 weeks later...
Skrevet
Missetand skrev, den 28.11.2023 at 22:47:

Fik jo aldrig meldt tilbage her. Men jeg endte med at købe 3 forskellige, og fandt et match. Kan ikke beskrive hvor stor en game changer det har været. Slut med kun at købe BJ's :wub:  Og bye bye penge :twisted: :lol:

Lyder godt. Hvilken leverandør valgte du ?

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.