Hop til indhold
LeCoq

Onlyfans-tråden

Recommended Posts

Hej. Jeg tænker at jeg ikke er den eneste der bruger OnlyFans til at se på frække piger og kvinder her fra vores lille land.

Grunden til at jeg laver denne tråd er, at man normalt ikke kan se hvad pigerne har på deres profil før man betaler for adgang og det kan være super ærgerligt at betale 150-200 kr for at komme ind på en profil hvor der er et par billeder og en video på 4 sekunder hvor hun bare har undertøj på og endnu værre hvis samme content kan findes på deres åbne Instagram profil..

Så tænker at hvis man vil enten advare eller efterspørge hvad der gemmer sig  bag en profil, så kan man gøre det i denne tråd!

Kan da starte med at spørge om der er nogen der ved hvad der gemmer sig bag denne?

https://onlyfans.com/liiiindgaard

Hun er med i den netop færdige sæson af "hvor kragerne vender" på tv2 og er da nysgerrig på om det er pengene værd at se mere af hende ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg bruger faktisk også. Kender ikke den pågældende profil

Der er mange "gratis" profiler eller billige tilbud på en måned og så kan man jo melde fra.

Jeg kan anbefale Marlen Doll (som jeg faktisk har haft sex med, da hun for ca.10 år siden besøgte Danmark flere gange). Hun poster lange video-sekvenser og mange billeder

CreamyExotica kan have nogle gode live-sekvenser

Macy Nihongo vil jeg derimod ikke anbefale. Hun er meget nærig med, hvad hun lægger på. Hun er sexet og fræk at chatte med, men man får hurtigt "tømt pungen" sammen med hende - hvis du forstår.

Som du kan se, er jeg til kvinder med former og store babser, men der er noget for enhver smag. P.t. bruger jeg det ikke så meget.

GFP

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gladforpir skrev, den 25.6.2023 at 22:44:

Jeg bruger faktisk også. Kender ikke den pågældende profil

Der er mange "gratis" profiler eller billige tilbud på en måned og så kan man jo melde fra.

Jeg kan anbefale Marlen Doll (som jeg faktisk har haft sex med, da hun for ca.10 år siden besøgte Danmark flere gange). Hun poster lange video-sekvenser og mange billeder

CreamyExotica kan have nogle gode live-sekvenser

Macy Nihongo vil jeg derimod ikke anbefale. Hun er meget nærig med, hvad hun lægger på. Hun er sexet og fræk at chatte med, men man får hurtigt "tømt pungen" sammen med hende - hvis du forstår.

Som du kan se, er jeg til kvinder med former og store babser, men der er noget for enhver smag. P.t. bruger jeg det ikke så meget.

GFP

Hvad mener dub med "gratis" profiler? 

Jeg er komplet uvidende om onlyfans.

Tak

Del dette indlæg


Link til indlæg

Gratis profiler er piger, du kan følge, uden at det koster dig noget - typisk for en måned eller længere tid (med begrænsede muligheder)

betalingsprofiler koster typisk 5-10-15 dollars pr. måned og det er meget forskelligt, hvad og hvor meget pigerne poster

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...