Hop til indhold
Guest f-mand

super fransk

Recommended Posts

next skrev, for 17 minutter siden:

Ditto er din overskrift

Kære next :):)

- - ditto er din kommentar   (  kort og godt Danmarks måske Europas super dårligst);)

Del dette indlæg

Link til indlæg
stigstig skrev, 1 time siden:

Jamen hvordan kunne du få lyst til sådan en klump. der må da være andre i dit pastorat.  hun skriver 74 kg  hun  ligner en på 94 kg.

Hvad med at du styre dit sprog mester!

At du ikke er til store kvinder er tip top men at nedgøre andres lyster er da for lavt.

Hav mig endelig i tankerne så du aldrig booker tid hos mig da jeg drukner dig i mine mange kurver. Som mange heldigvis sætter pris på :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest next
Nye tider skrev, for 7 timer siden:

Kære next :):)

- - ditto er din kommentar   (  kort og godt Danmarks måske Europas super dårligst);)

Copycat

Del dette indlæg

Link til indlæg
Frodige Ida skrev, den 25.6.2023 at 15:30:

Hvad med at du styre dit sprog mester!

At du ikke er til store kvinder er tip top men at nedgøre andres lyster er da for lavt.

Hav mig endelig i tankerne så du aldrig booker tid hos mig da jeg drukner dig i mine mange kurver. Som mange heldigvis sætter pris på :D

Hvem vil ikke gerne druknes i dem.. :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
stigstig skrev, den 25.6.2023 at 14:08:

Jamen hvordan kunne du få lyst til sådan en klump. der må da være andre i dit pastorat.  hun skriver 74 kg  hun  ligner en på 94 kg.

Brugeren her ser i ikke mere til i tråden. Han har også modtaget en hilsen. Husk sagligheden!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...