lasselasse30 5 Skrevet 21. Februar, 2024 Egirl skrev, for 19 minutter siden: Det er snart sommer yay og jeg skal da klart ind og afmærke et træ eller 12 i Valbyparken haha hvilke tidspunkter ville være bedst? Det kommer til at være hverdage Jeg er altid fan af en tur under frokosten, så alt mellem 10:00 til 13:00 er perfekt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Fyrtaarnet Skrevet 22. Februar, 2024 Egirl skrev, for 16 timer siden: Det er snart sommer yay og jeg skal da klart ind og afmærke et træ eller 12 i Valbyparken haha hvilke tidspunkter ville være bedst? Det kommer til at være hverdage Det lyder spændende! Må man være med? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dillermand Junior 3195 Skrevet 22. Februar, 2024 Egirl skrev, for 17 timer siden: træ eller 12 i Valbyparken haha hvilke tidspunkter ville være bedst? Det kommer til at være hverdage Det lyder godt Hvis det er hverdage så er arbejdstiden lidt vanskelig det døde Eeveegirls sidste besøg i valbyparken på jeg lavede en anmeldelse dengang og i kommentarerne kan man se at flere gerne ville men ikke kunne pga. tidspunktet. https://www.eroguide.dk/forum/topic/171398-fr%C3%A6k-i-det-fri-dobbelt-bl%C3%A6s-i-buskene/?tab=comments#comment-1522343 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Maxxon 180 Skrevet 22. Februar, 2024 Almindelig arbejdstid er også no-go for mig. Tænder en del på konceptet, hvis bare det kan foregå i eftermiddags-/aftentimerne Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dillermand Junior 3195 Skrevet 22. Februar, 2024 Jeg elsker konceptet har gode oplevelser fra de sidste to års tid Og Valbyparken er en helt perfekt lokation for mig så jeg vil glæde mig til det @Egirl Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
megamannen111 3 Skrevet 22. Februar, 2024 is the girl who used to be in faelledparken still available? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dillermand Junior 3195 Skrevet 22. Februar, 2024 megamannen111 skrev, for 2 minutter siden: is the girl who used to be in faelledparken still available? Nope she was last active in 2022 a few times maybe 2-3 times only. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
megamannen111 3 Skrevet 22. Februar, 2024 damn to bad, she was amazing. cant remember her name though.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dillermand Junior 3195 Skrevet 22. Februar, 2024 Emma Nature i Just managed to experience her once but what a memory Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BrandmandSam 537 Skrevet 22. Februar, 2024 Egirl skrev, for 20 timer siden: hvilke tidspunkter ville være bedst? Der er åbenbart forskellige ønsker. For mig vil dagtimerne være helt perfekt. Et frokost blowjob kunne være lækkert. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Egirl 10 Skrevet 6. Marts, 2024 Jeg har normalt arbejde i weekenderne så det er nød til at være hverdage, men prøver lykken 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
VikingThor 196 Skrevet 6. Marts, 2024 Egirl skrev, for 5 timer siden: Jeg har normalt arbejde i weekenderne så det er nød til at være hverdage, men prøver lykken Jamen kom da gerne i morgen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
djjohn 78 Skrevet 7. Marts, 2024 puh ville gerne prøve et frokost møde med Evee, men det der med bare at dukke op og gå rundt og vente er ikke lige mig ville være fedt med en pre booket tid så man ved at klokken 12:45 skal man have suttet pik bag nr. 3 busk i parken Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dillermand Junior 3195 Skrevet 7. Marts, 2024 djjohn skrev, for 6 minutter siden: puh ville gerne prøve et frokost møde med Evee, men det der med bare at dukke op og gå rundt og vente er ikke lige mig ville være fedt med en pre booket tid så man ved at klokken 12:45 skal man have suttet pik bag nr. 3 busk i parken Hvis det er hendes skønne blowjob mest og ikke dogging delen så er der andre muligheder https://annoncelight.dk/showad/389193 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dillermand Junior 3195 Skrevet 7. Marts, 2024 Jeg er super glad for at du giver Valbyparken en chance igen @Egirl og håber at du finder et godt tidspunkt der lykkedes, jeg vil gøre alt hvad jeg kan for at dukke op når du melder noget ud min sidste oplevelse med dig i Valbyparken var fantastisk. https://www.eroguide.dk/forum/topic/171398-fr%C3%A6k-i-det-fri-dobbelt-bl%C3%A6s-i-buskene/?tab=comments#comment-1522343 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
djjohn 78 Skrevet 7. Marts, 2024 Dillermand Junior skrev, for 9 timer siden: Hvis det er hendes skønne blowjob mest og ikke dogging delen så er der andre muligheder https://annoncelight.dk/showad/389193 Ja der skulle jeg da have checket lidt tidligere, fint tilbud hun har der. Synes 700kr lige bliver stramt nok med den lange tur fra kbh også. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dillermand Junior 3195 Skrevet 7. Marts, 2024 djjohn skrev, 1 time siden: Ja der skulle jeg da have checket lidt tidligere, fint tilbud hun har der. Synes 700kr lige bliver stramt nok med den lange tur fra kbh også. Hvis du tager en cirka standard blowjob pris men hvor mange alligevel tager ekstra priser for nogen gange både hvis det er øko, gagging, og med slug så synes jeg prisen er fair nok sammenlignet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg