Hop til indhold

Oktivia aka. hotsummer

Featured Replies

Skrevet

Var lige forbi hende igen igen.. og må sige servicen er faldet en del siden jeg var der første gang. Billederne er nu med ansigt. 

Pigen som jeg har besøgt før er virkelig kommet til at se brugt ud og virker psykisk forvirret oveni. Derudover under blowjobbet skulle hun hele tiden gispe efter vejret, hvor hun fortalte mig at hun ikke havde fået sin astma flaske med fra Rumænien. Alt i alt en dårlig oplevelse. Kommer jeg igen? Nej

Sex 3/10

Pige 1/10

Sted 10/10 super diskret og pæn lejlighed

https://annoncelight.dk/showad/375338

Skrevet

Hej vil lige sige at jeg besøgte pigen i går aftes og det var en god oplevelse.

Service i top med god indlevelse af dejlig ung kvinde. Bare ærgerlig hun ikke kysser

Skrevet

Jeg besøgte den unge dame forleden og der manglede bestemt ikke indlevelse, til trods for, at jeg kun havde booket 15 min. 

Først blev jeg som det vel efterhånden er standard, ledt til et hus nr på modsatte side af gaden, herefter ( gætter på efter jeg er blevet set an fra vinduet) ledt over til det rette nr, hvor den unge dame åbner døren og står klar splitter Hans Jørgen i det jeg træder ind af hovede døren. 

Fint blow og en runde med hende som cowgirl, inden jeg blev fulgt pænt til døren og stod på gaden ca 15 min efter. Der var absolut intet hastværk fra hendes side med at få det overstået eller smidt mig ud af døren. 

Hvis jeg skal knytte et par kommentarer til hende så er den ene, at hun er pænt stram og den anden at jeg modtog en sød sms senere på aftenen hvor hun takkede for mit besøg. 

Jeg er single så jeg satte pris på den sms, mens andre måske gerne vil have sig det frabedt. 

I øvrigt så, lever hun fint op til hvad der ventes af en ung kvinde i hendes alder, slank og fast de rette steder og lige ledes rund og blød på de rette steder. 

Skrevet

Det lyder som om du har været uheldig. Eller at hun har haft et reelt ildebefindende (det kan jo ske for os alle).

Jeg har også været forbi en enkelt gang i sidste uge. Er normalt ikke i Aalborg, men hvis jeg var ville jeg klart besøge hende igen.

Ikke som sådan en GFE. Men det var heller ikke det jeg ledte efter. Tog en time, og fik knaldet hende godt og grundigt igennem. 

Lækker krop, cute ansigt, flotte bryster, ekstremt stram. What is not to like.

Skrevet
Claesen skrev, den 25.6.2023 at 11:56:

Jeg besøgte den unge dame forleden og der manglede bestemt ikke indlevelse, til trods for, at jeg kun havde booket 15 min. 

Først blev jeg som det vel efterhånden er standard, ledt til et hus nr på modsatte side af gaden, herefter ( gætter på efter jeg er blevet set an fra vinduet) ledt over til det rette nr, hvor den unge dame åbner døren og står klar splitter Hans Jørgen i det jeg træder ind af hovede døren. 

Fint blow og en runde med hende som cowgirl, inden jeg blev fulgt pænt til døren og stod på gaden ca 15 min efter. Der var absolut intet hastværk fra hendes side med at få det overstået eller smidt mig ud af døren. 

Hvis jeg skal knytte et par kommentarer til hende så er den ene, at hun er pænt stram og den anden at jeg modtog en sød sms senere på aftenen hvor hun takkede for mit besøg. 

Jeg er single så jeg satte pris på den sms, mens andre måske gerne vil have sig det frabedt. 

I øvrigt så, lever hun fint op til hvad der ventes af en ung kvinde i hendes alder, slank og fast de rette steder og lige ledes rund og blød på de rette steder. 

Er det bare mig, eller siger annoncen ikke "no sex" osv..... Hvordan har du så både fået BJ og sex??

Skrevet
kingdane68 skrev, for 1 time siden:

Er det bare mig, eller siger annoncen ikke "no sex" osv..... Hvordan har du så både fået BJ og sex??

Hun har åbenbart lavet en ny annonce med et nyt koncept.

For da hun var i Aalborg, tilbød hun i hvert fald sex og blow.

Der har været en del piger der er startet med at tilbyde sex men så er gået over til kun massage.

Skrevet

Jeg nået ikke at komme og få massage så om det er godt , det ved jeg ikke.

men jeg skrev med hinde i går og aftalte at jeg ville komme i dag ,tidspunkt havde vi ikke aftalt i nu, men jeg skulle have en time så skriver hun det er 2000 kr.Så ser jeg der står 1600 i annoncen. jeg skriver til hinde og spørger hvorfor hun skriver 2000 i sms, når der står 1600 i annoncen, så bliver hun sur og vil ikke møder alligevel.så hold øje med hindes priser de kan åbenbart godt være anderledes ind i annoncen.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.