Hop til indhold
NysgerrigePeter

New Girl, Nataly

Recommended Posts

Hils Rose

 

16P Brunette fatties Rose D Kush & Etty Bang take turns getting naked in heels - Fuck Jpg

 

I’m NATALY 23years old....I'm independent and 100% genuiune. I'm always happy and smiling. I am a passionate lover and can be the perfect sexy girlfriend and much more.I would love to make our experience together unforgetable and also love to share fantasies and pleasure with smart,intelligent guys who are not afraid to enjoy the best in life. xx

I have a great sense of humor, warm personality...

I can assure you that we are gonna have nice time together. xx

If you’re looking for the highest quality experience, you’re in the right place. Hope to get the chance to play with you soon. I'm here waiting for you to call me..

NO FAKE️WORK24H

 

Falske fotos, løgn, ingen info om menu og krop: det skal nok blive en kanon oplevelse. 

 

Redigeret af Martijes

Del dette indlæg


Link til indlæg
Martijes skrev, for 6 minutter siden:

Hils Rose

 

16P Brunette fatties Rose D Kush & Etty Bang take turns getting naked in heels - Fuck Jpg

 

Falske fotos, løgn, ingen info om menu og krop: det skal nok blive en kanon oplevelse. 

 

Du sparede mig for mange kilometer!

Mind mig om, at jeg skylder en fadøl, hvis vores veje en dag krydses. ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
NysgerrigePeter skrev, for 22 minutter siden:

Spørgsmålet er, er hun turen værd til Odense?

Ingen grund til fadbamser men tak. Har ikke besøgt Rose, men 60 sekunders søgning var nok til at finde falske fotos, selv om jeg dog mener, man kunne se det og de røde flag på lang afstand. Og skal du køre et stykke, er det vel ikke kun de 600-800-1200 kroner, man risikerer at miste men tiden og ærgrelsen. 60 eller 300 sekunder er vist ofte givet godt ud, selv om Rose jo godt kan ligne modellen fra USA og være fyldt med
 

Martijes skrev, for 16 minutter siden:

a great sense of humor, warm personality...

;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Martijes skrev, den 24.6.2023 at 21:38:

Hils Rose

 

16P Brunette fatties Rose D Kush & Etty Bang take turns getting naked in heels - Fuck Jpg

 

I’m NATALY 23years old....I'm independent and 100% genuiune. I'm always happy and smiling. I am a passionate lover and can be the perfect sexy girlfriend and much more.I would love to make our experience together unforgetable and also love to share fantasies and pleasure with smart,intelligent guys who are not afraid to enjoy the best in life. xx

I have a great sense of humor, warm personality...

I can assure you that we are gonna have nice time together. xx

If you’re looking for the highest quality experience, you’re in the right place. Hope to get the chance to play with you soon. I'm here waiting for you to call me..

NO FAKE️WORK24H

 

Falske fotos, løgn, ingen info om menu og krop: det skal nok blive en kanon oplevelse. 

 

Falske fotos eller ej....mon ikke de lidt hen i retning af de billeder der vises?? Jeg tænker ikke man møder en slank lille nips, i hvertfald.

Hun lyder sød og rar i telefonen....1000 kr for en halv time fuld service er jeg blevet oplyst.

Del dette indlæg


Link til indlæg

De billeder er helt sikkert 2 forskellige kvinder, en ung og en ældre.

Den unge har en kniv tattoveret på sit lår, det har den ældre ikke, men hun har en kæmpe tattovering på sin ryg og mave.

Disse mave tattoveringer dækker gerne over kejsersnits ar.

Hvis jeg var til disse kæmpe kvinder ville jeg blive væk alligevel.

Del dette indlæg


Link til indlæg
The Little man skrev, for 16 timer siden:

De billeder er helt sikkert 2 forskellige kvinder, en ung og en ældre.

Den unge har en kniv tattoveret på sit lår, det har den ældre ikke, men hun har en kæmpe tattovering på sin ryg og mave.

Disse mave tattoveringer dækker gerne over kejsersnits ar.

Hvis jeg var til disse kæmpe kvinder ville jeg blive væk alligevel.

Ja, der er kæmpe forskel på hvordan øjnene ser.....kæmpe, buttet, slank.

Jeg vil sige hun har dejlige kvindelige former den ældre af dem.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...