Hop til indhold

Celina Århus

Featured Replies

Skrevet
Henriksen skrev, for 14 minutter siden:

Hun har oprettet annoncen 12. maj i år 

Det vigtigste er hvornår den er opdateret sidst,  og det er den idag kl 00 53.

Skrevet
  • Author
sweetstone skrev, for 6 timer siden:

Det vigtigste er hvornår den er opdateret sidst,  og det er den idag kl 00 53.

Hvad har det af betydning? 

Skrevet
blabla skrev, for 4 timer siden:

Hvad har det af betydning? 

Det fortæller dig om hun er aktiv.
Du kan støde på annoncer som er aktive men ikke opdaterede på dagen eller dagen før som regel er de ikke aktive og pigen er hjemme på ferie. 
Jeg kigger altid på tidspunktet hvor de er genaktiveret inden jeg kontakter en GP

Skrevet
  • Author
Henriksen skrev, for 4 timer siden:

Er der nogen der har besøgt hende ??

Jeg synes det lugter lidt af svindel.... Ret mig vis min grove beskyldning er forkert! 

Skrevet

Ja jeg har. Hun bruger vaskekælderen i boligblokken. Og jeg kommer aldrig igen. Hun snakkede konstant og har åbenlyst nogle seriøse issues. Og så lugtede hun ikke imponerende i nogen af enderne. Men hun vil alt du lyster tænker jeg. Jeg fortrød inden jeg fik lynet bukserne 

Skrevet
KJ735 skrev, for 5 timer siden:

Ja jeg har. Hun bruger vaskekælderen i boligblokken. Og jeg kommer aldrig igen. Hun snakkede konstant og har åbenlyst nogle seriøse issues. Og så lugtede hun ikke imponerende i nogen af enderne. Men hun vil alt du lyster tænker jeg. Jeg fortrød inden jeg fik lynet bukserne 

Er det i Viby ?

Skrevet
  • Author
KJ735 skrev, for 11 timer siden:

OK ja så går luften af ballonen, tak for din besked 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.