Hop til indhold
Lasse333

Mistress Erica offentlig ydmygelse

Recommended Posts

Var i Aalborg og kunne se Erica også var der så skrev om hun havde tid 

vi fik aftalt tid og jeg mødte op og da jeg kom ind af døren startede det med en lussing og ned på knæ og kysse sko, hun var tydligt ikke i det bedste humør 

havde spurgt til halv time men hun ville mere (hun kender mine fantasier fra tidligere møde ) så blev smidt ud igen og skulle så tænke lidt over det, efter lidt skriveri frem og tilbage skulle jeg hente hinde hun ville ud at shoppe 

vi kørte mod Aalborg storcenter og på vejen hev hun halsbånd og kæde op af tasken og gav mig det på og så sad hun med mig i snor på vejen der ud, undervejs bad hun mig stoppe på tank og købe vand til hinde, hun tog kæden af så jeg måtte gå ind og købe vand med halsbånd på dog med øjet i nakken medens hun ventede i bil da jeg kom ud skulle jeg på knæ og kysse hindes fod i bildøren ( lidt bag ved tanken )

Vi kørte videre igen med kæden på og hun holdte kæden stram 

Vi ankom til storcenteret og var vi i forskellige butikker og shoppe og mig med halsbåndet på, fræk oplevelse, Erica var blevet i bedre humør og var mere blid dejligt på sådan tur lidt kæreste artigt.

vi endte i Bilka og der ville hun se på noget og jeg skulle kontakte ekspedient for hjælp det var lidt ydmygende med læder halsbånd på

da vi var færdige med at handle gik vi til parkering, da vi kom ud var der kun få på parkering så hun satte kæden på halsbånd og trak mig resten af vejen til bilen, et enkelt par kørte storsmilende forbi.

efter Bilka hvor vi købte lidt vin og frugt og anden gave til Erica, kørte vi ud hun ville finde en park og nyde solen 

vi fandt en lille parkering ud til Limfjorden og der bredte jeg et tæppe ud som hun kunne sidde på, jeg blev beordret til af skænke vin op i glassene og finde jordbær og vindruer frem,

vi sad og talte lidt medens hun hun nød vinen og solen, efter lidt tid beordrede hun mig til at tage alt tøj af og sætte sig på knæ 

 Hun rejste sig og tog glasset med og en drikke dunk fra bilen og gik om bag bilen der pissede hun i glas og drikkedunk og så kaldte hun på mig, jeg skulle hurtigt ligge mig under hinde og så pissede hun resten ud i hovede og hår på mig 

blev beordret til at slikke og tørre hinde ren (hun smager godt )

så satte hun sig på tæppet og mig igen på knæ nu skulle vi skåle mig med en blanding af urin og vin 

Kan se hun nyder legen med ydmygelser 

efter lidt tager hun jordbær og gnider på fissen og efterfølgende skal jeg spise det vild fræk at stå der nøgen i det fri og blive ydmyget på den måde 

pludselig kommer der en bil mere og er lige ved at flytte mig og jeg drejer hovedet og kan kort se de smiler over synet af en nøgen mand og Erica 

Erica beordre mig til at blive siddende på knæ med rykken mod dem og kigge på hinde og imens vender de bilen på den lille plads og køre igen 

efter dette tager Erica vindruerne og tager nogle i munden og fodre mig med og sætter nogle stykker op i fissen 

er vildt liderlig og står med stiv pik i solen

hun beordre mig til at drikke ud og skænke mere vin til hinde og hindes tis i mit glas fra drikke dunk, 

så beordre hun mig til at spille pik for hinde 

hun leger med lidt jordbær i mund og fodre mig imedens og min pre sperm blive også tørret af med jordbær og stoppet i munden på mig 

da jeg er tæt på at komme tager hun mit glas og siger at alt sperm skal i glasset 

Der er gået nogle dage siden sidste udløsning så jeg kommer lidt voldsomt og kan se den store ladning sprøjte ned i glasset med hindes urin hun tager et lille jordbær og røre min pik af og smider det i glasset og så ryger de 3 vindruer hun havde i fissen også med i 

hun spæder op med lidt vin og beordre mig så til at drikke medens hun leger med min pik 

Jeg drikker glasset ud og hun leger videre med pikken og jeg er vildt liderlig klar igen 

bliver igen beordret til at spille pik medens hun presser sine bryster mod mit ansigt 

og jeg kommer en gang mere.

efter dette snakker vi lidt og nyder solen inden jeg pakker sammen og køre hinde hjem 

den frækkeste eftermiddag jeg nogensinde har haft var ved vejs ende 

hvis i tænder på disse lege så prøv hinde 

hun forstår grænsen mellem at det er offentlig men samtidig diskret 

kun stjerner her fra

 

https://annoncelight.dk/showad/301104

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jørgensen skrev, den 26.6.2023 at 21:19:

Tak for en god anmeldelse. 

Kan du oplyse, hvilken nationalitet, hun er, og hvor gammel, du gætter, hun er? 

På forhånd tak 

Hun er fra Litauen, gætter på ca 30 år.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...