Hop til indhold

loveth mørk pige Horsens

Featured Replies

Skrevet

Hej ja så skulle jeg da lige have den sidste julegave med og jeg har i længere tid haft lyst til en hel mørk pige, selv om de sjældent

giver en god service men hvad pokker bestilte en halv time til 700 kr .. Loveth ser godt ud og alderen skal nok også passe men ikke

den krop der er på disse billeder..    side6.dk/resultatside/?q=loveth men piger er vel 160 slank og faste små bryster og god røv.

jeg kneppede hende først i doggy,, dejlig stram pige og super røv at kigge på, bagefter en missionær og så kunne jeg ikke holde

længere skød kanonen af . dejlig pige fik hende til at give lidt krops massage bagefter, da der var mere tid, ingen fransk og intet bad.

men havde også lige taget bad hjemmefra, en helt god oplevelse hvis man får lyst til en mørk pige. :-P

M.V.H Knaldehunden

Skrevet

Har længe kikket på hende. Hvordan er stedet henne. Og snakker hun engelsk?

Skrevet

Hej ja hun taler fint engelsk dejlig mørk pige men du skal ikke købe mere end en halv time da hendes service stopper når du er kommet,

de  er et par mørke piger sammen i en lejlighed på første sal, en sidegade til Vestergade.

Mvh. Knaldehunden

Redigeret af knaldehunden

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.