Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

- de har da en pæn hjemmeside, og da jeg ikke er kendt i området, måtte jeg jo tage chancen.
Fortrød nu lidt på vej dertil, måske jeg bare skulle holde mig til de steder jeg kender og som er godt, når jeg kommer hjem til Jylland 15.7. 
Men sgu lang tid at vente når man er sulten efter berøring
Det ligger lidt inde fra selve gaden, man skal gå over en parkeringsplads, og blev så vist op af trappen og ind i et værelse, der ikke var mørklagt. 
Havde skrevet på sms om jeg kunne få 1 times oliemassage og det kunne jeg godt. Men ja, der blev forsøgt solgt mere. 
 - jeg ved sgu ikke, jeg er faktisk lidt genert over at skulle stå der med tøj på og sige...jo hvad siger du til en omgang nøgen oliemassage og så sutter du mig langsomt?  - det ender med som regel jeg bare skal have massage ( jojo nogengange sker der mere under selve massagen ) 
Lidt spøjst, hun er meget sød og smilende, men "ikke min type"...det er jo sådan en indre fornemmelse man kan få...ved sgu ikke hvor det kom fra. 

Massage var faktisk..hmm. god, jeg vuderer den til 70%  ud af 100, hun er god til ben og hofter, og måske den bedste skulder/nakke-massage jeg nogensinde har fået...en blanding af olie, thai og tantra...jeg blev dog ikke opstemt, selv om inderlårene var de første til at bleve berørt. Ingen aftørring eller afvaskning...suk. 
Hun måte gå ud fra værelset 2 gange og hendes telefon ringede 2 gange, tror hun var der alene. Det trækker lidt ned, sammen med den kedelige musik. Og uret på væggen der tikker. 
 - igen spøjst, hun havde medhør på mobilen så jeg kunne høre hvem hun snakkede med og hvad de snakkede om ...

Skrevet

Kunne der evt tilkøbes fp? 

Var kvinden nydelig? 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.