Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Ja, mon ikke. :) Jeg har besøgt Mia mange gange,. Hun er en skøn, sensuel pige, der kysser godt, hvis man er velplejet også der. Mia har en fræk, meget erfaren og praktisk tilgang til sex.

Stor anbefaling fra mig. ;)

Skrevet

Hun er Den bedste GPer jeg har prøvet... bedste service og virkelig sød. Og jeg har været rundt en del. Hun er ikke engang min type, men hun opvejer det med hamrende god sex.

Skrevet

Jeg besøgte Mia for et stykke tid siden i Søborg Hun er en dejlig kvinde men jeg kommer ikke igen

Jeg havde bestilt 1/2 time. Jeg blev lukket ind, tog et bad og vi begyndte seancen ,  pludselig sagde hun come now time is up

Det lykkedes mig at komme kort tid efter og jeg stod på gaden 28min efter jeg blev lukket ind

Det er lidt for professionelt til mig så nej tak til gentagelse

Skrevet

Respekt for dit indlæg Fonzie, men tidspres har jeg aldrig oplevet hos Mia. 

Du har ret i, at hun er professionel/erfaren, sådan som jeg også antyder i mit svar til trådstarter, men samtidig har Mia altid været meget sød under vores leg.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.