Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Jeg besøgte hende tidligere på ugen, eller mere korrekt, hende og hendes mand, for de tager kun imod besøg sammen. Det er en fælles ting for dem.

Det foregår i deres private hjem og det er ægte. Mere som at være gæst hos et par der tænder på legen end en betalt oplevelse.

Besøget var “opdelt” i tre omgange, afbrudt af en tår kold vand her i varmen og en smøg til dem.

Det startede med en langsom opvarmning af hende, hænder rundt på hendes krop, kys mellem dem, kys var det eneste som ikke var tilladt for mig. Vi slikkede hende på skift og hun suttede den anden. Første omgang sluttede ved at han bollede hende doggy alt i men hun suttede mig dybere og dybere for hvert stød. Det holdt lillemanden ikke længere til så den blev skudt af i munden på hende, lidt løb ved siden af og ned på mig, dette slikkede hun op så godt som hun kunne alt i mens han fortsatte lidt endnu.

Anden omgang, legetøj blev taget i brug. Mens jeg tog mig at brysterne, naturlige b/c, holdt han en vibrator på hendes mis. Efter et stykke tid rullede jeg et kondom på og fandt vej til missen. Hun tog godt i mod, dejlig stram uden at være for snæver. Han fortsatte med legetøjet og hun og jeg blev mere og mere ophidset. Hun kom, så ryggen skød op, missen strammede til og øjnene glimtede. Så jeg måtte overgive for anden gang. Virkelig frækt.

I pausen var hun lige ude for sig selv og han og jeg aftale en omgang dp. Desværre var hun ikke i humør til anal den dag så det blev dobbelt op til hendes mis. Alene synet af hendes øjne da pik nr 2 langsomt blev skubbet ind var alle pengene værd. Og igen måtte jeg hurtigt overgive mig. Det var simpelthen frækt og de var meget tydeligt tændte begge to. De fortsatte et stykke tid efter at jeg var kommet med en udløsningen til dem begge.

Resultat
Han: 1
Hun: 2
Mig: 3 (kan ikke huske hvornår jeg sidst er kommet 3 gange på et besøg)

Link (som er aktivt når de modtager besøg)

• 1 month later...
Skrevet

Har også besøgt dem. Meget laaaang indføring inden hun fik gjort sig klar. Fik en snak med manden så længe. Hun suttede os begge hvorefter hun sprang på manden og red ham og sagde jeg skulle kneppe hende i røven samtidig. Dejlig invitation, som jeg benyttede mig af…. Lækkert hun tog begge pikke samtidig.

Efter at have været tæt på at komme et par gange så hev jeg pikken ud og gummiet af, så hun kunne afslutte med at tage spermen i munden… hun er sluger. De kan anbefales at prøve…

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.