Guest Jensen jk Skrevet 23. Juni, 2023 Min anbefaling er, at man er forsigtig, hvis man laver en aftale med RebeccFur, 22 på sugardaters.dk. I forbindelse med en aftale om noget onlinehygge bad hun om forudbetaling, og da jeg foreslog, at vi lige ringede sammen hurtigt først og hørte hinandens stemmer - så kunne sikre os, at vi begge var virkelige, blev jeg kaldt useriøs. Det vakte min mistænksomhed, og da jeg pænt skrev tilbage, at jeg trak mig og ønskede hende alt godt, blev jeg blokeret i samme sekund. Hendes formuleringer gav mig en klar fornemmelse af, at hun er en snyder, men det er kun en fornemmelse. Derfor anbefalingen om forsigtighed. Har andre nogle andre oplevelser, er det godt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sikkersex 61 Skrevet 24. Juni, 2023 Arne Jensen skrev, 1 time siden: SugarDaters Det er almindeligt på snap, at få et snap, som bevis for man er den man siger og hun er. Det kan der ikke sådan snydes med, mener jeg. Men forudbetaling er almindeligt med online . mænd snyder jo også . Hun ser sød ud, er der spændende fotos ) 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg