Hop til indhold
HardBond

Julia i Aalborg - smuk kvinde

Recommended Posts

Efter en lille pause, “faldt” jeg over denne kvinde og uden hun de skræmmende 10-12 ekstra services, der er mange der har. 
 Billederne er af hende helt sikkert, MEN jeg syntes hun er langt smukkere in real :wub: hvilken krop og smukke kastaniebrune øjne.

Hun er fræk og alligevel soft. Hun er GFE og alligevel PSE. Jeg kan kun anbefale denne smukke kvinde <3

Jeg blev “færdig” før tid og blev herefter tilbudt bad og det var fint for mig i dag. Jeg ved ikke om ekstra patroner kan tilføjes !

Hendes services tror jeg helt sikkert holder, men var ikke hele vejen rundt. 

En dejlig start på Weekenden - kom afsted, så vi kan beholde hende i Aalborg lidt længere ^_^

https://annoncelight.dk/showad/354323

Del dette indlæg

Link til indlæg

Besøgte den lille godte i Arnborg idag, det var gfe i verdensklasse, hun er simpelthen bare for lækker,.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Lækker video hvor hun squirter. Hende må jeg hellere få tømt for væske en skønne dag. Er der nogen, der har drukket af hendes frække fisse?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Titommeren skrev, for 18 timer siden:

Lækker video hvor hun squirter. Hende må jeg hellere få tømt for væske en skønne dag. Er der nogen, der har drukket af hendes frække fisse?

Nejjjii jeg troede jeg kunne nå et besøg i dag :eek: men hun er taget til Fyn. Så Titommer med mindre du er tæt på Fyn, er jeg bange for vi må vente til November igen ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...