HardBond 30 Skrevet 23. Juni Efter en lille pause, “faldt” jeg over denne kvinde og uden hun de skræmmende 10-12 ekstra services, der er mange der har. Billederne er af hende helt sikkert, MEN jeg syntes hun er langt smukkere in real hvilken krop og smukke kastaniebrune øjne. Hun er fræk og alligevel soft. Hun er GFE og alligevel PSE. Jeg kan kun anbefale denne smukke kvinde Jeg blev “færdig” før tid og blev herefter tilbudt bad og det var fint for mig i dag. Jeg ved ikke om ekstra patroner kan tilføjes ! Hendes services tror jeg helt sikkert holder, men var ikke hele vejen rundt. En dejlig start på Weekenden - kom afsted, så vi kan beholde hende i Aalborg lidt længere https://annoncelight.dk/showad/354323 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
dfreak 110 Skrevet 5. Juli Besøgte den lille godte i Arnborg idag, det var gfe i verdensklasse, hun er simpelthen bare for lækker,. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ChoosyVery 790 Skrevet 8. Juli Der står "natural big boobs", men det synes jeg ikke billederne ligner: Hvad siger du efter besøget, @dfreak? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
dfreak 110 Skrevet 8. Juli Det er ikke natural big boobs. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
HardBond 30 Skrevet 14. Juli Citat Vildt dejlig nr. 2 besøg - jeg vil snart ha’ hende med hjem Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Titommeren 191 Skrevet 15. Juli Lækker video hvor hun squirter. Hende må jeg hellere få tømt for væske en skønne dag. Er der nogen, der har drukket af hendes frække fisse? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
HardBond 30 Skrevet 16. Juli Titommeren skrev, for 18 timer siden: Lækker video hvor hun squirter. Hende må jeg hellere få tømt for væske en skønne dag. Er der nogen, der har drukket af hendes frække fisse? Nejjjii jeg troede jeg kunne nå et besøg i dag men hun er taget til Fyn. Så Titommer med mindre du er tæt på Fyn, er jeg bange for vi må vente til November igen 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg