Hop til indhold

Julia i Aalborg - smuk kvinde

Featured Replies

Skrevet

Efter en lille pause, “faldt” jeg over denne kvinde og uden hun de skræmmende 10-12 ekstra services, der er mange der har. 
 Billederne er af hende helt sikkert, MEN jeg syntes hun er langt smukkere in real :wub: hvilken krop og smukke kastaniebrune øjne.

Hun er fræk og alligevel soft. Hun er GFE og alligevel PSE. Jeg kan kun anbefale denne smukke kvinde <3

Jeg blev “færdig” før tid og blev herefter tilbudt bad og det var fint for mig i dag. Jeg ved ikke om ekstra patroner kan tilføjes !

Hendes services tror jeg helt sikkert holder, men var ikke hele vejen rundt. 

En dejlig start på Weekenden - kom afsted, så vi kan beholde hende i Aalborg lidt længere ^_^

https://annoncelight.dk/showad/354323

• 2 weeks later...
Skrevet

Besøgte den lille godte i Arnborg idag, det var gfe i verdensklasse, hun er simpelthen bare for lækker,.

Skrevet
  • Author
Citat

Vildt dejlig nr. 2 besøg - jeg vil snart ha’ hende med hjem :biggrin::x 

Skrevet

Lækker video hvor hun squirter. Hende må jeg hellere få tømt for væske en skønne dag. Er der nogen, der har drukket af hendes frække fisse?

Skrevet
  • Author
Titommeren skrev, for 18 timer siden:

Lækker video hvor hun squirter. Hende må jeg hellere få tømt for væske en skønne dag. Er der nogen, der har drukket af hendes frække fisse?

Nejjjii jeg troede jeg kunne nå et besøg i dag :eek: men hun er taget til Fyn. Så Titommer med mindre du er tæt på Fyn, er jeg bange for vi må vente til November igen ;)

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.