Hop til indhold

Recommended Posts

Lucia er fantastisk. Hvis man tænder på en energisk, flot MILF med REAL GFE, så er Lucia bare enestående.
(https://annoncelight.dk/showad/370087)

Jeg har lige besøgt Lucia. Forskellige anmeldelser herinde overbeviste mig om at det kunne være en god idé. Det blev til 30 minutter uden ekstras.

Hun har en energi og glæde som jeg kun meget sjældent har set hos en professionel pige (eneste der kommer tæt på er skønne og dejligt skøre Melissa). Man føler sig bare utroligt velkommen hos Lucia. Hun er smuk, sexet, smilende og glad.

Jeg har heldigvis gode sprogkundskaber, herunder et nogenlunde øre for at forstå en smule spansk. Og også kunne sige lidt på spansk. Og hun er helt sikkert en meget intelligent, stærk og selvsikker dame.

De spanske gloser kommer flyvende ud af hende i sengen og det er en fest! Hun får sig til at føle sig som en tyr i sengen. Festen i sengen var vel circa 15 minutter og hun tilbød efterfølgende et bad og en kop kaffe. Ingen stress. Og en lille samtale - i det omfang mit spanske sprog kunne følge med.

Du skal være en gentleman og behandle hende godt på alle måder. Hun er en sand dronning. En kvinde der giver virkeligt meget og som fortjener stor respekt. Og så er hun vild med Danmark og danske mænd :-)

Lucia amada, muchas gracias por el tiempo de hoy!! Espero que vengas a Aalborg a menudo. Eres una estrella.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja, jeg savner hende faktisk. Allborg er bare for langt væk for mig. Håber hun kommer til Aarhus eller Odense og et andet sted, man lige kører igennem :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
ChoosyVery skrev, den 23.6.2023 at 18:09:

Ja, jeg savner hende faktisk. Allborg er bare for langt væk for mig. Håber hun kommer til Aarhus eller Odense og et andet sted, man lige kører igennem :-)

Hun er i Århus fra lørdag 1. juli :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...