The Rider 451 Skrevet 23. December, 2013 Hej Jeg vil såment bare ønske alle de frække fyre samt alle de søde piger der er på EG en rigtig god jul samt et godt nytår 2014. Samtidig vil jeg takke moderator og de andre der styrer EG i gør det udemærket, god jul og et godt nytår til jer også Jeg håber der i 2014 vil komme en masse indlæg samt nogle sjove kommentarer Hilsen The Rider 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
knallert 3348 Skrevet 23. December, 2013 jeg vil også ønske alle her inde en glædelig jul samt et knald godt nytår mvh knallert Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25030 Skrevet 23. December, 2013 Hej Jeg vil såment bare ønske alle de frække fyre samt alle de søde piger der er på EG en rigtig god jul samt et godt nytår 2014. Samtidig vil jeg takke moderator og de andre der styrer EG i gør det udemærket, god jul og et godt nytår til jer også Jeg håber der i 2014 vil komme en masse indlæg samt nogle sjove kommentarer Hilsen The Rider Jeg tilslutter mig Riders gode ønsker til alle samt pæne ord til Bunkeren. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 13116 Skrevet 23. December, 2013 Samme herfra; ha' en rigtig dejlig jul og godt nytår til alle 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BTB 46 Skrevet 24. December, 2013 (edited) Glædelig jul og godt nytårsknald til alle - og husk at bruge beskyttelse, både oppe og nede Redigeret 24. December, 2013 af BTB 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest 47284746579156 Skrevet 24. December, 2013 Glæ glæ glædelig juuuul!! :D Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
warmgun 4135 Skrevet 24. December, 2013 Også fra mig. Både til dem jeg har duellerer på ord med. Til mine sekundanter og til alle pigerne 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 24. December, 2013 Aben vil også gerne ønske alle en rigtig dejlig jul! Tak for alle de gode hyggestunder på chatten. Glæder mig til mere sjov og ballade i det nye år Juleknus fra Aben Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Organizer Skrevet 24. December, 2013 (edited) Da jeg åbenbart er kommet først ud af sengen, vil jeg hermed på ledelsens vegne også ønske alle en glædelig jul og et godt nytår, med tak for det gamle. Redigeret 24. December, 2013 af Organizer Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Montezi 3327 Skrevet 24. December, 2013 Ja, glædelig jul til Jer alle - håber I får en skøn dag. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 24. December, 2013 Glædelig jul til jer alle herfra Nu er 20"13" heldigvis snart forbi ( slet ikke overtroisk?! ) .... Jeg må hellere se at komme ud af fjerene Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lady Cherie 5797 Skrevet 24. December, 2013 Jamen rigtig glædelig jul og et forrygende godt nytår til alle Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
bager 92 Skrevet 24. December, 2013 Der skal også lyde en glædelig jul til alt og alle Mvh julebukken Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest VarmePia Skrevet 24. December, 2013 Glædelig Jul allesammen :) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 12887 Skrevet 24. December, 2013 HoHoHo, her fra Julemandens værksted skal da også lyde et bjældeklang og ønske om et knaldhamrende godt Nytår - Det skal fejres med et knald med min yndlingsgudinde 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
T.Hansen47 931 Skrevet 24. December, 2013 God jul fra Fyn. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Liderligfyr Skrevet 25. December, 2013 Lidt sent ude men glædelig jul til alle og endnu vigtigere, jeg håber i får et brag af en nytårsaften. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg